6 tips som hjelper å lage en plan slik at du seller

Det er mange måter å markedsføre et produkt eller en tjeneste og gi potensielle kunder og kunder med attester er en av de beste måtene å markedsføre.

 

Kraften av attester kan aldri undervurderes. Folk, spesielt i dag, vil bare kjøpe produkter eller benytte tjenester som er henvist til dem av folk som de kjenner. Men det meste av tiden, dette er ikke et alternativ som er i hendene på bedriftseieren, må han gjøre det nest beste, som er å få attester fra sine tidligere klienter.

Uttalelser lever uttalelser fra tidligere kunder eller klienter som sier at de var fornøyd med produktet / tjenesten. Enhver bedrift må ha attester for å kunne skille seg ut i den stadig overfylte markeder.

Det er mange fordeler ved å ha attester. Her er noen av dem.

Uttalelser bero målgruppe

Uttalelser vanligvis minske tvil av målmarkedet. Det er mange svindlere og svindlere i dag, og dette har slått markedet inn en fryktinngytende ett. Troverdig attester gi sikkerhet til folk som er eyeing på et bestemt produkt eller tjeneste. Bestemmelsen av attester gir folk en mye mer avslappet holdning til et produkt eller en tjeneste.

Uttalelser sikre kvalitet

Bortsett fra å bekrefte eksistensen av en virksomhet og minske tvil, attester gi forsikring til potensielle kunder og klienter av kvaliteten på produktet eller tjenesten. Det faktum at de tok seg tid til å være i stand til å skrive attester om produktet reflekterer deres nivå av tilfredshet mot produktet / tjenesten.

Uttalelser gi fordel

Troverdig attester gi et konkurransefortrinn for produktet / tjenesten. Det er mange produkter og tjenester der ute, og en av måtene å skille seg ut fra resten er bruk av troverdig attester.

Det finnes mange typer attester. Uttalelser er vanligvis kategorisert i henhold til kilden. Her er noen eksempler:

a) Uttalelser fra fornøyde kunder

Dette er trolig den mest effektive form for vurdering. Ingenting slår en anbefaling fra en fornøyd kunde, fordi det er et bilde av hva produktet / tjenesten handler om.

b) Uttalelser fra eksperter

Eksperter kan være troverdige kilder til attester. Hvis en anerkjent hudlege skriver en anbefaling for en skjønnhet såpe, det vil sikkert hjelpe i å forsterke salget, ville det ikke?

c) Uttalelser fra kjendiser

I en verden som blir drevet av massemedia, har kjendiser blitt kraftige kilder av attester. Dag, selv infomercials angrepet av attester fra kjendiser.

Folk tror kanskje at å få attester fra kjendiser vil koste mye, men hvis det er en reell vurdering, kan kjendiser selv frafalle sitt talent avgifter.

Det er mye mer å gjøre en vurdering et effektivt verktøy for markedsføring enn å samle dem. Gode ​​attester er de som kan komprimeres inn noen fengende ord. "Jeg mistet 20 pounds i to uker!" Er et eksempel på en iøynefallende vurdering. Men en må aldri rephrase eller redigere hva kunden hadde sagt. Hvordan få de riktige typer attester vil bli drøftet senere.

Troverdig attester bør også inneholde fullstendige attributtene til folk som ga dem. Deres titler, beliggenhet og alder bør inkluderes når det er mulig.

Visuell appell vil også være en stor hjelp i å bruke attester. Hvis kundene er villige til, må man insisterer på å ta bilder eller videoer for sine anbefalinger.

Så hvordan en bedriftseier komme i gang med hele vurdering tingen?

Her er noen trinn på hvordan å arkivere attester.

1. Før noe annet, bare produkter / tjenester med enestående kvalitet fortjener attester, så man må sørge for at hans produkt / tjeneste besitter eksepsjonell kvalitet.

2. Be hjelp av dine kunder. Man må være i stand til å kommunisere med kundene sine hans behov for å få sine attester. Hvis de er veldig fornøyd med produktet / tjenesten, vil de være mer enn villige til å delta.

3. Intervju dine kunder. Spør dem om hva de liker om produktet / tjenesten, hvorfor de valgte produktet og andre spørsmål som disse.

4. Spør dem om de er villige til å gjøre en skriftlig attest. Du kan tilby å gjøre en vurdering selv basert på sine svar under intervjuet, men anbefaling er fortsatt opp for deres godkjenning. Du ønsker kanskje å gjøre wordings fengende og la dem godkjenne attester.

5. Spør dem om du kunne ta opp til en vurdering ved hjelp av en båndopptaker eller video cam. En video vurdering er bedre, men selvfølgelig, mange mennesker er kamera-sky og dette kan være en begrenset mulighet for de fleste.

6. Velg de beste attester. Bruk de beste, slik som å maksimere fordelene at produktet kan få fra attester.

Uttalelser er veldig kraftig, og dette er grunnen til at alle bedrifter skal ha dem. De gir trygghet og sikkerhet, og gjenspeiler den virkelige essensen av et produkt eller en tjeneste.

Ingen kommentarer

Skriv en ny kommentar

Book wizard

Book wizard

38, Bergen

The book wizard .jeg er helt ny i blogg værden jeg er nesten 40 år. .2016 var et bra bok år. Jeg er ikke norsk,men bor i bergen, jeg guider deg gjennom stegene for å bygge ditt e-book imperium

Norske blogger Jeg har plassert min blogg i Nesttunnorske bloggkart! [Valid RSS]

Kategorier

Arkiv

hits