ash tanga yoga

Ashtanga yoga, også kjent som power yoga, er raskt økende popularitet blant utøvere. Så hva er ashtanga yoga? Det er den formen for yoga mest brukt av idrettsutøvere og de som er interessert i raskt økende styrke og utholdenhet. På grunn av at ashtanga yoga Postures har en høyere vanskelighetsgrad enn i andre stilarter. I tillegg er de utført som en del av serien.

Vanligvis vil studentene gjøre ashtanga yoga Postures bevege seg raskt fra den ene til den andre for å hevde at fokus på styrke. Det er i opposisjon til mange andre former for yoga hvor det legges vekt på pust, avslapping og fleksibilitet.

Hvem bør Practice Ashtanga Yoga?

Ashtanga yoga er for de fleste alle som er i grei form. Hvis du er ny til å utøve, er dette trolig ikke formen for yoga som du bør begynne. Selv de aller enkleste av ashtanga utgjør er svært krevende på kroppen, spesielt siden du vil også starte med en kropp oppvarming rutine som er designet for å aktivere musklene. Overall, Ashtanga yoga kan gi deg en oppbygging av styrke, utholdenhet, og enda noen fleksibilitet som forklarer sin popularitet med de som er involvert i friidrett.

Hvis du bestemmer deg for å gi ashtanga en prøve, bør du forvente at ting skal utvikle seg raskt. Du vil sannsynligvis starte rett utenfor med en sekvens av yoga. De vil bli praktisert før læreren føler du har mestret det ganske godt og har full forståelse for sine grunnprinsipper. Deretter vil du gå videre til en annen serie og en høyere vanskelighetsgrad. Samlet sett er det en veldig rask bevegelse form for yoga.

ashtanga Poses

Som for ashtanga yoga, varierer de mye i forhold til posisjonering. Du vil finne deg selv å flytte fra stående, backbent, invertert, balansering, sittende, og selv kronglete positurer. I kraft yoga, er det sol hilsen sekvens av positurer svært populær også, så vil du ofte bruker å stå frem bøye, oppover hund, nedover hund, og mange andre utgjør sprinkled i tillegg.

Selv om mye av fokuset i ashtanga yoga er på utvikling av utholdenhet og styrke, vil du også, som med alle yoga, være fokus. Du vil bli bedt om å fokusere blikket på et punkt som du beveger deg gjennom positurer gitt ut av din instruktør. For å få full effekt og nytte av ashtanga, bør du sørge for at musklene og kanskje rommene er svært varm. Dette sikrer maksimal fleksibilitet og minimal skade som du arbeider gjennom krevende stillinger.

Hvis du er interessert i friidrett, mosjon, eller bare ønsker en ny fysisk utfordring, kanskje du bør vurdere å gi ashtanga yoga en prøve. Den klare valg av utøvere og en stadig mer populær form generelt, er det perfekt for de som er i grei form og ønsker å øke sin styrke, utholdenhet og fleksibilitet. Power yoga er en rekke positurer tatt i en rask og fri flyt sekvens. Selv klassene bevege seg raskt med lærere legge vanskeligere sekvenser hver gang man er ganske godt mestret. Så hvis du lærer raskt, liker å jobbe hardt, og tror du er opp til utfordringen med power yoga, så du kan ha stor nytte av ashtanga yoga.

Ingen kommentarer

Skriv en ny kommentar

Book wizard

Book wizard

38, Bergen

The book wizard .jeg er helt ny i blogg værden jeg er nesten 40 år. .2016 var et bra bok år. Jeg er ikke norsk,men bor i bergen, jeg guider deg gjennom stegene for å bygge ditt e-book imperium

Norske blogger Jeg har plassert min blogg i Nesttunnorske bloggkart! [Valid RSS]

Kategorier

Arkiv

hits