topp 5 yoga pose

Ofte riktig informasjon kan endre en persons liv. Dette skjedde med meg og yoga.

Det er mange yoga posisjoner og positurer som er bygget for å forbedre holdning.

Alt i alt, yoga stillinger har mye nytte slik at den tar sikte på å forbedre vår tilstand og gi oss en rett figur.

Av og til kan vi ikke ta merke oss selv i en skjev figur. Hvis vi praktiserer det i en lang periode og ikke gjøre noe med det, venter å ha en skjev bein i fremtiden.

Selv om det er sant, yoga posisjoner er bra for å styrke vår

Kroppen gi fokus til lårene, knær og ankler. Hvis du får bruk for å praktisere yoga stillinger hver dag, er det forventet at dine bein reagere umiddelbart.

Under visse omstendigheter, er magen og baksiden ansett som en viktig sving på for begge kjønn. For den mannlige, er det ideelt å beholde opp en farbar magen av abs. Dette gjør det mer attraktivt for kvinner.

Å ha en god rumpe er viktig for flere kvinner også, mange av dem å praktisere for å få en masse tall og form i kroppen.

Yoga stillinger utrolig lindre isjias. Dette er noen smerte som ikke kan forebygges. Hvis du gjør yoga en gang i blant, og selv regelmessig, kanskje du ikke vil se noen tilbake eller muskelsmerter.

Her er noen teknikker for hvordan å opprettholde en god yoga posisjon.

Bare følg disse trinnene i orden for deg å helt forstå yoga posisjoner og være i stand til å utføre det på riktig måte.

Yoga Plassering Number One:

Du må stå med baser av dine store tær rørende og hælene må være litt fra hverandre.

Du må løfte og spre tærne sakte og ballene dine føtter også. Så etter, vil du legge dem sakte ned på gulvet. Rock deg frem og tilbake, og til og med side til side.

Du kan gradvis redusere denne svaiende for å opprettholde en stans, med vekten balansert jevnt på føttene.

Yoga plassering nummer 2:

Flex lårmusklene og deretter løfte caps kneet er neste. Gjør det uten herding din nedre mage. Løft innsiden anklene for å gjøre sterkere interne buene, deretter bildet en linje av energi hele veien opp langs innsiden av lårene opp til dine lyskene. Derfra gjennom kjernen av halsen, torso og hode, og ut gjennom kronen på hodet. Du bør slå lår sakte innover. Gjør din halebenet lenger mot gulvet og heve pubis i retning av navlen.

Yoga Stilling Antall 3:

Kjør skulderbladene bakover, og deretter utvide dem på tvers og lade dem nedover ryggen din. Uten omtrent presser dine nedre front ribbeina fremover, løfte toppen av sternum rett mot taket. Utvid dine collarbones. Suspen armene langs torso.

Yoga Stilling Antall 4:

Du bør balansere kronen på hodet unswervingly over midten av bekkenet, med undersiden av haken analogt til gulvet, hals myk, og tungen bred og plan på gulvet i munnen. Gjøre øynene dine ser mykere.

Yoga Stilling Antall 5:

Tadasana er som regel den primære yoga posisjon for alle de stående utgjør. Anvendelse av Tansana er gunstig spesielt i bruk positurer. Bor i positur i 30 sekunder opp til 1 minutt, deretter puste lett holder det akseptabelt.

Bare følg disse klare tall, og du er sikker på at du gjør de riktige yoga stillinger.

Ingen kommentarer

Skriv en ny kommentar

Book wizard

Book wizard

38, Bergen

The book wizard .jeg er helt ny i blogg værden jeg er nesten 40 år. .2016 var et bra bok år. Jeg er ikke norsk,men bor i bergen, jeg guider deg gjennom stegene for å bygge ditt e-book imperium

Norske blogger Jeg har plassert min blogg i Nesttunnorske bloggkart! [Valid RSS]

Kategorier

Arkiv

hits