Dødelig Alternativ Bokanmeldelsen

ette må være en av de beste krimromaner jeg har lest i noen tid - rett opp der med Lawrence Sanders! PJ Lawton er langt fra ny til en verden av å skrive, og han viser gode historieskriveferdigheter i Lethal alternativ. Han deler mye av den samme historien som sin hovedperson, noe som gir den detektiv mer dybde enn kan oppnås på annen måte.

Jeg tror jeg vil klassifisere denne boken som en "thriller-mysteriet". Leseren blir tatt med på en berg-og dalbane fra en tilsynelatende usammenhengende kriminalitet inn i en annen. Hovedpersonen er en privat etterforsker som har et trofast hjerte og ærlig prøver å gjøre urett rett når han kan. Sammen med sine militære historie og politiets erfaringer, PI var klar over og lyttet til sin sjette sans, som tillot ham å oppdage når ting ikke var helt rett - en dødelig kombinasjon. I sitt eget liv sitt hjerte begynner å våkne etter mange års søvn og han står overfor en beslutning om at han ikke er sikker på at han er klar til å gjøre. Omsider PI møter noe så stort at det endrer hans skjebne, og muligens hans karakter, for alltid.

Jeg oppriktig likte å lese og se gjennom denne boken. Ærlig talt, jeg kunne ikke legge det ned, og jeg har allerede begynt en andre lesning - denne gangen for nytelse. Jeg vil bli funnet pacing gulvene før jeg kan få hendene mine på bok # 2 for å se hva som skjer videre! Jeg gir denne boken høyest mulig rangering og anbefaler det høyt til lesere som elsker en bok som gjør at du tror. "