Bokanmeldelsen The Baron Son National Bestseller

I dag virker det nesten umulig å åpne en avis uten å finne en historie om korrupsjon, cover-ups, eller etiske opphører i dommen fra prominente figurer i posisjoner av myndighet. Med bedrifter og politisk skandale frodig og ledere ledet til fengsel i posten tall, utemmet jakten på rikdom og misbruk av makt er ikke lenger alternativer. Nå, som et instrument for endring, Bestselgende Medforfattere Vicky Therese Davis, William R. Patterson, og D. Marques Patton gå frem for å presentere sin nye bok, The Baron Son, som en revolusjonær veikart til etisk veilede ledere og remake USAs organisasjoner.

Etter å ha fullført The Baron Son, fant jeg det å være som lovet, en utfordrende og innsiktsfulle arbeid med en livsforvandlende kraft. For de med ingen interesse i temaet lederskap, ikke å bekymre deg, lære av The Baron Son nå langt utover sjangeren, adeptly dekker slike områder som å bygge rikdom, entreprenørskap, markedsføring og salesmanship for å nevne noen.

The Baron Son er en instruksjons fortelling som avslører rikdom-bygningen hemmeligheter av en olje kjøpmann som gjennom en rekke suksesser og fiaskoer blir den rikeste mannen i verden noensinne har kjent. Etter å ha startet fra ingenting, bruker denne velstående Baron sitt liv som blåkopi for den etiske oppnåelse av rikdom og i materielle og ikke-materielle form. Med mange uventede vendinger og svinger, alene gjør historien for en fascinerende lese, men verdifull ledelse, finans og forretnings leksjoner dannet i 11 "Supreme Principles" drive boken i en helt annen verden. Dens arkaiske stilen minner om slike klassiske verker som den rikeste mannen i Babylon av George Clayson eller The Greatest Salesman i verden av Og Mandino. Etter min mening er imidlertid historien og dybden av innhold i The Baron Son lett overgå begge tidligere bøker.

Forfatterne gjør en utmerket jobb med å veve sin innsikt på en rekke relevante og varierte temaer inn i en fargerik og inspirerende historie. Det finnes utallige ideer som gründere vil dra nytte av om de starter en ny bedrift eller voksende en eksisterende bedrift. Investorer vil også legge merke til tinga som kan hjelpe dem å forbedre deres avkastning og unngå dårlige investeringer. Til slutt, og kanskje viktigst, det er et klart veikart for etiske ledere for å hjelpe dem styre sine handlinger med visjon, integritet, og lidenskap for å skape størst verdier for alle dem de tjener. Nyere historie har vist at dette er en tapt ideal.

Som med alle ting, vil det være noen mennesker som ikke vil sette pris på boken, eller innse at de er de som trenger det mest, men for de personer med kreative visjon, vil det ikke være noen grense for hva han eller hun kan oppnå gjennom sin læren. Det er en av de få unike verk som vil avsløre en ny forståelse hver gang den åpnes. En bok av visdom for alle sesongene av livet, The Baron Son virkelig er, som forfatterne ville si, en av "Stiklinger av Empires."