Få en garantert 100 Konverteringsfrekvens På ditt nettsted av besøkende

Store TV-nettverkene har hatt kontroll over hva du ser, når du ser det, og hvor ofte du se programmene som interesserer deg. Med sosial boom forårsaket av web 2.0, inkludert sosiale nettverk og online filmer og video, kan store TV-nettverkene ikke lenger begrense tankene til sine sendinger for underholdning.

Chris Anderson (forfatter av The Long Tail) treffer spikeren rett på hodet ... I sin bok, spådde han at fjernsynets seerne vil bruke mer tid på internett enn å se på TV. Denne tidligere seerne vil underholde seg selv ved å gå til nettsteder de er interessert i (for å gjøre det som er mer interessant for dem enn å se på TV). Chris spådd at folk vil bruke sin tid mer involvert i deres personlige "long tail" interesser.

Denne trenden er dårlige nyheter for TV-nettverk!

Internett tilbyr TV tidligere seerne bedre underholdning fordi de kan gjøre, se og høre hva de vil og når de vil. De store TV-nettverkene ikke lenger har monopol på publikums underholdning og sinn aksje.

For å gjøre vondt verre ... med bruk av DVR (digitale videoopptakere) mindre og mindre folk ser på TV-reklamer (selve livsnerven i de store TV-nettverk). Den gjennomsnittlige person med tilgang til Internett er å bruke 4 ganger lenger online enn å se på TV. Effektiviteten av TV-reklame er minkende eksponentielt, og for å gjøre vondt verre, 90% av DVR eiere er rask videresending gjennom TV-reklamer!

Sannheten er, folk hater reklame. Vi vet alle at sukk når du er sterkt involvert i din favoritt TV-show bare for å bli distrahert av 2 minutter med reklame. De fleste mennesker har lært å ignorere reklame, selv om de ser på dem!

Alle de store merkevareannonsører som du ser på TV er vel klar over det faktum at deres annonsering dollar ikke er like godt investert i TV-annonser som de en gang var. Disse store merkene, inkludert BIG 8 i reklame, har vært ute til Internett som en alternativ form for reklame for en stund nå.

For første gang i historien tusenvis av mennesker kommer til å dele på inntekter som tidligere ble betalt til store TV-nettverk. Millioner av dollar kommer til å bli betalt på en gjentagende basis til en "kjernegruppe" av markedsføring partnere ... Ingen hype ment eller underforstått!

PPP er en måte for annonsører (som Harley Davidson eller Taco Bell) for å tjene en 5 andre lyd-reklame til nettstedet besøkende. Det er en måte for annonsører å målrette sine fem andre lydannonse til bestemte interesser, demografi og geografiske steder.

Big TV annonseinntekter svinner fordi PPP gir annonsørene en mer kostnadseffektiv annonsering løsning som har vært å gi positiv avkastning på investering (ROI) i over to år. PPP tilbyr annonsørene en måte å nå sin målgruppe, og er den eneste form for media som har inntrykk og annonseplasseringer er verifisert av en uavhengig tredje part.

Ingen kommentarer

Skriv en ny kommentar

Book wizard

Book wizard

38, Bergen

The book wizard .jeg er helt ny i blogg værden jeg er nesten 40 år. .2016 var et bra bok år. Jeg er ikke norsk,men bor i bergen, jeg guider deg gjennom stegene for å bygge ditt e-book imperium

Norske blogger Jeg har plassert min blogg i Nesttunnorske bloggkart! [Valid RSS]

Kategorier

Arkiv

hits