har behov for reklame for boken Hvor begynner du og hva gjør du se etter

Det er et absolutt must. Hvis du ønsker å selge boken til massene, må du få ut det og publisere det. Du må være på radio, i blader og aviser og på TV. Jo mer publikum hører om deg og din bok, jo mer sannsynlig boken skiller seg ut fra de hundretusener som er publisert hvert år.





 

Som mange bestselgende forfattere vil fortelle deg, er talk radio en av de beste og mest kostnadseffektive kjøretøy for å få meldingen hørt av forbrukerne. Men, med ulike reklame bedrifter der ute som konkurrerer om din virksomhet, hvordan velger du den rette? Hvilke faktorer bør du se etter og som er viktigst?

► Experience. Hvor viktig er erfaringen? Veldig. Du trenger å ansette et selskap som har hatt mange års erfaring fremme bøker om talk radio. En dyktig firma vet hvordan man skal utvikle en vinkel fra boken din som vil få deg den bredeste nasjonal eksponering. De vil vite hvordan du skal skrive en effektiv pressemelding som skiller seg ut fra resten. Og viktigst av alt, de vet hvordan de skal få en positiv reaksjon fra produsenter som resulterer i en bestilling. Dette er den type erfaring som vil sikre at du får kvalitet medieplasseringer.

► Kvalitets Markets. I hvilke markeder vil du bli hørt? Hvis du betaler et firma for å få media intervjuer, trenger du ikke ønsker å bli booket i markeder som er mindre enn topp 100. Det er ingen tvil om at stasjonene i mindre markeder har verdi, men du trenger ikke å betale top dollar for noen å ordne det for deg.

► stasjoner. Hva kaliber av stasjoner vil dine intervjuer foregå på? Kriteriene vi bruker for booking intervjuer er intet mindre enn 5000 watt eller over på AM dial. I hvert marked finner du kraftige og lavspent stasjoner. Selvfølgelig, jo mer strøm en stasjon har, jo morepeople vil lytte i. Så hvis du betaler for media intervjuer, din best mulig avkastning på investeringen vil bli vist som en gjest på større stasjoner.

► garanti. Hva slags garanti er på plass? I boken promotion virksomhet, vil du finne noen PR firmaer hvis avgiftene er basert på resultater og andre som belaster en månedlig retainer uten garanti. Gitt et valg, er det beste alternativet for å arbeide med en performance-baserte firmaet som din medieplasseringer vil være garantert.

Forhåpentligvis vil disse fire faktorene vil hjelpe i søket etter den rette publisitet fast.

Etter å ha vært i boken publisitet virksomhet i nesten to tiår, vet vi en ting eller to om å generere medieoppmerksomhet for bøker. Hvis du ønsker å høre mer om EMSI er rimelig snakk radiokampanjer, ring meg eller min mann Steve på 727-443-7115, ext. 208. Ingenting slår en real-life samtale!

Ring i dag - vi gleder oss til å høre fra deg!

Vennlig hilsen,

Marsha Friedman, president

PS! Vi tilbyr også en rekke andre viktige publisitet og reklame tjenester, inkludert TV og radio reklamer og infomercials. Når vi forstår mer om boken din, kan vi diskutere de ulike alternativene som er tilgjengelige for å lage den nasjonale buzz som er så avgjørende for en vellykket bok kampanje.

å reklamere for egne eboker

Ingen kommentarer

Skriv en ny kommentar

Book wizard

Book wizard

38, Bergen

The book wizard .jeg er helt ny i blogg værden jeg er nesten 40 år. .2016 var et bra bok år. Jeg er ikke norsk,men bor i bergen, jeg guider deg gjennom stegene for å bygge ditt e-book imperium

Norske blogger Jeg har plassert min blogg i Nesttunnorske bloggkart! [Valid RSS]

Kategorier

Arkiv

hits