chew chew chewing gum is not so fun

Jeeesus fucking christ! Jeg fatter ikke at det er mulig å lage noe så dårlig som sangen og musikkvideoen til Iselin fra Paradise Hotel. Om greia er at det skal være gøy, er det ikke det heller. Jeg blir bare sittende å måpe. Skjønner ikke den stakkar jenta at hun synger helt forferdelig dårlig hvis de må gjøre om stemmen hennes gjennom hele sangen slik at det høres ut som det er noe galt med høytalerne, og det låter bedre enn hennes opprinnelige sangstemme. Tør ikke tenke på hvordan stemmen hennes egentlig er. Jeeez! Linnis "My ass" og Lene Alexandras "My boobs are OK" var iallefall til å le av, men dette ræle er bare.. RÆL! 

Hadde i det minste kunne klart å lært henne en fet dans eller frekke moves, men det var også for mye å be om. Sommerhit 2012? Neppe.

Gratulerer med at du lagde en så dårlig sang og musikkvideo at jeg gadd å gi deg gratis reklame ved å blogge om den. Thumbs up!

 

 

Hva syns dere?

 

 

203 kommentarer

Caroline Tomlinson Payne ~

31.05.2012 kl.19:55

Det er en forferdelig sang, men det er greit nok.

Malin

31.05.2012 kl.20:00

Haha, så enig med deg! Oppmerksomhet er det ho vil ha

Alexandra B.

31.05.2012 kl.20:27

Endelig! Kunne ikke vært mer enig! For noe forbanna ræl! Hva skjedde med kvalitet? Talent? Selvrespekt? Selvinnsikt?!

31.05.2012 kl.20:49

Haha, kunne ikkje vært mer enige! For ein sang! :P

Caroline

31.05.2012 kl.20:49

Kunne ikke ikke blitt mer enig..

Eva C.

31.05.2012 kl.20:54

Forventet du noe kvalitetssang i utgangspunktet? :)

Gry

31.05.2012 kl.20:54

Fantastisk dårlig. Men - tror du hun tar det seriøst selv, eller er det bare en dårlig spøk?

Mathilde

31.05.2012 kl.21:04

bare trist, stakkars talentløse jente...uff, bra du tar dette opp, haha!

Elisabeth

31.05.2012 kl.21:29

Syns du kunne holdt deg for god til å skrive slikt som dette på bloggen

wavering

31.05.2012 kl.22:02

Ordløs. Er dette en dårlig vits?

Therese TS

31.05.2012 kl.22:16

Talentløst. Rett og slett. Men artig at hun prøver seg da, selvom det jo åpenbart bare er for å få oppmerksomhet! xD

by Adina

31.05.2012 kl.22:51

Ble sittende å måpe av dette innlegget jeg!! Makan til frekkhet og umoden holdning skal du lete lenge etter. Du mobber, og når faen ble mobbing kult rachel?

Utrolig lavmål.

hun har kanskje ikke miss aguileras perfekte stemme, eller musikkvideoen på sitt beste, men jenta er tøff, optimist, lever "livet" og oppfører seg faktisk bedre enn deg nå!

Elin

31.05.2012 kl.22:54

Adina: ho mobbe jo ikke da? e lov å si meningen sin :)

Anniken

31.05.2012 kl.22:54

Bare for oppmerksomhet? Da har dokker jo en ting til felles :-)

31.05.2012 kl.22:54

Vær så snill å ikke dett ned i mengden av bloggere som snakker stygt om andre. Du er for kul til det.

by Adina

31.05.2012 kl.23:01

beklager dobbel kommentering.

Elin: Er forskjell på konstruktiv kritikk og blank mobbing! Dette er ikke skrevet på en voksen, fornuftig og fin måte.. dette er drit frekt. du hadde forstått det selv om du hadde 1. åpnet øynene. 2. vært iselin nå å lest dette...

Anette

31.05.2012 kl.23:28

Take a chill pill a!

.

01.06.2012 kl.00:06

Det er en B i thumbs, Rachel... Du skiller deg ikke så stort fra Paradise-deltakerne som du tror, kjære deg.

Elise Maria

01.06.2012 kl.00:07

Er enig i hva du mener om sangen. Men måten du skriver dette innlegget er direkte mobbing. Jeg er helt enig, sangen er ikke så bra, men du er 22 år gammel kvinne og burde vite bedre enn å mobbe en annen person for sitt yrke på en av norges mest leste blogger. Føler jeg har mistet stor respekt over deg.

Tenk på det neste gang du skal kritisere noen, kritiser konstruktiv :-)

Rachel Nordtømme

01.06.2012 kl.00:23

by Adina: Jeg skriver ikke noe negativt om henne som person, bare om hennes prestasjon. Hun velger å stikke fram nesa si, noe jeg liker, men da må hun også tåle å høre at jeg syns dette er crap! Folk mener mye om ting jeg gjør også, og det syns jeg er rett og rimelig så lenge det ikke går på meg som person. Iselin har selv sagt at hun ikke bryr seg, dermed er jeg ihvertfall ikke redd for å si hva jeg mener. Vi kan ikke applaudere alt alle gjør heller. Mener ikke dette er mobbing over hodet :-)

ida

01.06.2012 kl.00:33

Enig meg elisabeth og adina. Mobbing er ut.. vertfall når det er mange unge som leser bloggen din og ser opp til deg. Greit du har dine egne meninger, og jeg er ikke så fan av den videoen selv, men syns nå det var unødvendig og publisere dette på en toppblogger side. Det er i allefall min mening!:)

Mari E. Kristensen

01.06.2012 kl.02:24

Musikkvideoen er helt sykt tragiskt. Er det mulig. Jeg ble helt paff når jeg så deg. Haha.

Maria

01.06.2012 kl.07:13

Okei? Jeg liker ikke denne sangen jeg heller, men hadde jeg vært på topplista som deg hadde jeg latt vær å skrive om det. Du kunne heller holdt det for deg selv, vurdere det til neste gang hun kommer med en ny låt eller? Mista respekten din akkurat nå. Du er voksen og du burde oppføre deg som en...

01.06.2012 kl.07:24

hahhahahahaahah helt enig, Rachel!!

Ida Marie A

01.06.2012 kl.09:22

Synes bloggere kan blogge om hva de vil, ikke hva dere foreventer.. :) Det er jo bare en mening hva hun synes selv, og det er mange bloggere så gjør dette selv på andre ting og.. Men for å si det sånn så er jo ''Iselin'' litt dum å :)

01.06.2012 kl.09:30

Dette hadde jeg ikke trodd om deg, at du kunne være så slem mot en uskyldig person som ikke har gjort deg noe. Greit så er hun ikke Celine Dion eller Whitney Houston, men hun har aldri latet som hun er det heller. Hun har alltid sagt at hun bare gjør det for morro skyld, og slik mobbing er alt annet enn nødvendig. Konstruktiv kritikk er en ting, men dette er langt ifra. Gratulere med å ha synket så lavt, og med en mindre leser

01.06.2012 kl.10:05

Hun jobbet iallefall opp berømmelsen sin selv, i forhold til visse andre :)

Julie

01.06.2012 kl.10:07

Dette her var et sykt nederlag av deg, du dummer deg fullstendig ut. Skjønner du ikke at Iselin gjør dette for å bli kjent? Her i verden blir du ikke kjent for å være en helt normal person som gjør alt det riktige, slik som deg. Man må skille seg ut og tørre å være annerledes, nettopp slik som Iselin.

Iselin har jo blitt kjent ved å gjøre seg SELV kjent, i motsetning til deg. Du ble jo kjent gjennom Petter Northug, noe som er helt på tryne. Synes Iselin fortjener å få mye mer oppmerksomhet og PR enn det du noen gang burde fått. Du var jo bare en heldig fugl som ble sammen med kjendisen, uten å gjøre en dritt for å bli kjent. Så du er definitivt IKKE den rette personen til å henge ut Iselin på denne måten. Så sinnsykt lavmål fra deg. I tillegg er du en del år gamlere enn Iselin og du burde vist bedre enn å henge ut henne på den måten, grow up!!!

01.06.2012 kl.10:13

Julie: må bare få lov til å si at det er du som dummer deg fullstendig ut. alle har hver sine meninger og du burde ikke rakke ned på henne om du syntes det er så lavmål å henge ut folk, for da gjør det deg til en akkurat samme person! det med Iselin er jeg enig med rachel om, iselin hadde aldri kommet til å bli kjent hadde det ikke vært for PH. Rachel hadde kunne blitt kjent selv om hun ikke hadde blitt sammen med petter, men hun var heldig og fant kjærligheten der og da, så skal du rakke ned på henne pga det? må si du er veldig voksen! GROW UP selv.

Anonym

01.06.2012 kl.10:13

Morsomt innlegg Rachel ;)

Vibeke Elisabeth Mathisen

01.06.2012 kl.10:43

Folk tjener penger på alt nå til dags, vet du;)

Ingeborg

01.06.2012 kl.11:06

Skjønner godt du følte at du måtte skrive om denne sangen, førr jeg holde på å le meg skakk når jeg så musikkvideoen, og hørte "sangen" . Minner meg om en dårlig shnappi paradoi.

Lurer foresten om gossip er paradise sponsor #1. Mye å være stolt av ja.

Silje ;-)

01.06.2012 kl.11:22

Isje møje fint, men dt seie bare litt og om koss du e når du trakke så vanvittigt ner på andre :-D

Linn

01.06.2012 kl.11:23

Jeg klarte ikke å se på hele musikkvideoen engang.

Dette var en billig og utrolig dårlig låt og video.

Jeg ble rent flau og lurer på hva denne jenta tenker på, hvilke verdier hun har..

Og hun ovenfor; Julie; ..... Kanskje Iselin gjør seg selv kjent.. men å gjøre seg selv kjent via PH og en slik tøsete video gir ikke så utrolig bra grunnlag for videre karriære som er av det seriøse slaget. Iselin ødelegger mye for seg selv ved å gjøre dette på denne måten. Rachel ble kanskje kjent via x-en..men jeg tror hun hadde blitt kjent uansett og hun er i det minste et GODT forbilde og viser gode verdier i motsetning til Iselin.

Ditt innlegg er slettes ikke mobbing for som du sa, du sier ingenting om hennes person men hennes PRESTASJON.

Og når en stikker nesa ut i underholdningsbransjen, så må en tåle at ikke alle liker ens arbeid.

by Adina

01.06.2012 kl.11:32

Det at hun ikke bryr seg som hun sier kan like godt være en forsvarsmekanisme for ikke å bli såret/ vise at hun blir såret. Hadde jeg også gjort. mye man ikke ser..

men så kan det være hun mener det også da selvklart.

Linn

01.06.2012 kl.11:37

By Adina; Who cares?? Når en har bestemt seg for en karriære innen underholdningsbransjen så følger det med på lasset at en vil møte kritikk fra en eller annen. Slik er det i den "vanlige" verdenen også, men det er i større skala når en velger å være en offentlig person.

Hvis Iselin finner det for vanskelig å takle kritikk så er dette kanskje ikke yrket for henne??

zozo

01.06.2012 kl.11:37

jeg er helt enig! forstår ikke at hun klarer å vise seg ute etter noe slikt. verste jeg har hørt

Fredrik

01.06.2012 kl.11:39

Jeg synes det er bra at Rachel tørr å si det hun mener selv om hun har en av de mest leste bloggene her i landet. For om vi alle skal være helt ærlig med oss selv så ser vi jo at sangen til iselin er et makkverk uten like, som aldri burde vært produsert. Blir for dumt om Ola Dunk skal gå rundt med et naivt smil og være dumsnill med alt og alle. Om folk som Rachel og andre ikke hadde sagt meningen sin om slike ting kunne vi jo i værste fall endt opp med at Iselin ga ut flere sanger...Se for dere noe enda værre - at hun karvet seg opp på listetoppen fordi dette var noe folk syns var så dårlig at det måtte de høre på. Eller at det blindt ga tommelen opp, for man må da ikke finne på å si noe slemt! Får frysninger nedover ryggen bare av tanken!

Og sammenligne Rachel og Iselin blir bare for dumt. Iselin er et menneske vi ikke har bruk for. En blond PH-deltager uten personlighet og som aldri kommer til å tilføye samfunnet noe positivt.

Rachel er en smart jente med foretningssans, som grep sjangsen da hun hadde den. Tror nok ikke hun valgte å bli sammen med Petter for å bli kjendis.

Alini

01.06.2012 kl.11:39

Hahaha, og dette kom fra rachel liksom. Hadde jo vert utrolig hyggelig om hele norge plutselig skulle kritisert deg for at du er kjent, for eksempel. For du er jo kjent for, hmmmmm la meg tenke INGENTING? Akuratt! Greit at du skal kommentere videoen, men dette ble bare for mye!

zozo

01.06.2012 kl.11:40

by Adina : tror du og Iselin hadde blitt gode venner ;)

Sandra

01.06.2012 kl.11:56

Må bare le av deg din patetiske, arrogante drittkjerring. Du synker bare mer og mer hver gang du åpner munnen din, skaff deg et liv istedenfor og lange ut på din offentlige blogg om andre 'kjendiser'.

01.06.2012 kl.12:09

enig med alini. Eneste jeg forbinder deg med er at du var sammen med petter northug. Dette er et innlegg en på fjorten kunne skrevet.

TwistedDrop

01.06.2012 kl.12:20

Huff-huff--- det er vel ikke mer å si eller å bruke tid på!

malin

01.06.2012 kl.12:36

Greit å si sin egen mening ,men hold deg voksen da !

01.06.2012 kl.13:17

Jeg ser egentlig mange likheter mellom dere to jeg. Like desperate etter oppmerksomhet.

mari

01.06.2012 kl.13:23

Skjønner ikke hvorfor du gidder å bruke et helt innlegg på bloggen din for å rakke ned på andres prestasjoner...... Hvorfor gidder du i det hele tatt å bry deg? :)

Spurvene

01.06.2012 kl.13:27

Herregud! Dere som kommenterer her er jo rett å slett stygge i kjeften! Get a life!!!

SM

01.06.2012 kl.13:56

Sandra: Iselin kan vel for det første ikke kalles for noen kjendis.

Rachel sier som sagt før ingenting negativt om Iselin som person, men at sangen er dårlig, og man trenger vel ikke være rakettforsker for å høre det?

Vil tro det er mange andre som går rundt å sier det samme som hun skriver, så hvorfor skal ikke Rachel få si det? Det kommer vel ikke som noen overraskelse på noen at denne sangen/musikkvideoen er dårlig?

Så hvis man sier at det nye sangen til Britney er dårlig og videoen var kjip, så mobber man Britney da?

Eksponerer man seg på den måten så må man forvente at det kommer kommentarer, det følger med.

Og dere som kommer med disse ekle kommentarene til Rachel igjen da, dere mobber jo også da! Mer eller mindre rakker ned på hennes forhold til Petter, som er et personlig forhold, er det noe bedre enn å konstantere at fakta; at denne sangen er dårlig?

priitii

01.06.2012 kl.14:10

Rachel, det er jo mange som ler av deg og forbinder deg med slike wannabe.. så du må passe på hva du sier om andre unge jenter.. du dukker jo opp her og der og man ser bilder av deg og tenker whaat theee fuuuuuc* gjør hun her?? Du gjør jo ikke en dritt for å være kjendis.. du burde bare holde tåta di lille frøken. Alt jeg har hørt om deg er at du var kjæreste med ha ski helten.. hadde jeg vært deg hadde jeg vært flau og skamfull.

hannahh

01.06.2012 kl.14:14

helt enig med alle andre... Rachel sikler jo etter å bli kjendis selv.. men folk leser om henne den ene dagen og husker henne ikke 2 minutter etter.. vet dere hvorfor??? FOR HUN ER IKKE KJENT FOR NOE SOM HELST. Hun bare dukker opp en gang i blant.. som ALLTID noe ubrukelig pes..

jada

01.06.2012 kl.15:20

Oi! Syns da e litt flaut at du kritisere ho. Rett nok e sangen og musikkvideoen grusom, men din innsats som PR-kåt "reporter" og andre TV-opptredenar må jo nesten kunna katagoriserast på nivå med dette! Ho prøve jo berre på same måten som du, å få oppmerksomhet - 15 min i rampelyset!!

Stian

01.06.2012 kl.15:22

hahahah, jeg må bare le av dere! jeg likte heller ikke sangen men herregud la jenta være i fred. hun er stolt av det og det er sånn hun føler. så ikke mobb henne og kall henne for stakkars jente. er mere synd på dere som liker å kritisere andre. se på dere selv ingen er perfekt. grow up! og hvem faen er du som skriver dette her? ikke kjendis i mine øyne heller. der har du min mening. koselig? hahaha.

Ida Marie A

01.06.2012 kl.15:23

Jævlig sjalu folk så gjør narr av Rachel! dra dokke te h* vekk å drit i å lese bloggen hennes da. ;) er det seriøst så vanskelig?

01.06.2012 kl.15:25

Herregud, ta dere sammen! Er dere noe bedre selv nå da? Jeeezzz... Let it go!

Maria

01.06.2012 kl.15:28

Du frøken burde skamme deg... greit nok at du ikke liker sangen hennes og har din mening, men var det nødvendig å mobbe henne? du liker vist å få oppmerksomhet på feil måte. Det finnes kanskje noen som ser opp til deg, men min personlig mening er at du tror at du er bedre enn andre å da er det greit å mobbe Iselin?? du er bare patetisk. og i mine øyne er du absolutt ingen.bare fordi du var med i skal vi danse så tror du at du er noe? hahahha. tragisk. men hvis du føler deg bedre av å mobbe andre så sier det alt om deg. du var sikkert en av sånne som likte å mobbe andre på skolen. skam deeeeg!!!!

kristin

01.06.2012 kl.15:30

Dette blir jo bare for dumt. Hva skulle rachel blitt kjent for om hun ikke hadde hatt petter? Middelmådige friidrettsprestasjoner? Nei, ærlig talt... Greit at sangen ikke er noen hit, men det er vel ikke noe grunn til å slenge dritt? Og nei, dette var ikke noe konstruktivt innlegg.

Ida

01.06.2012 kl.15:31

det er ingen som mobber henne her, hun spørte om hva vi synes. Jeg synes at deet var drøyt å reklamere hennes sang og snakke dritt. så hun må tåle det at andre ser på det som mobbing. That's life. hun trengte ikke å stikke nesa si så langt:P

Paula/Polleke

01.06.2012 kl.15:45

Ser de har fjerna klippet nå (sikkert ikke uten grunn!), men det lå ett ute der hun fremførte låta på et russetreff, og da playbacket hun egentlig, men sang med likevel og kamera fanget opp det hele. Og det var heeeelt grusomt. Jenta eier ikke sangtalent, hun burde satse på noe annet.

Ole Christian

01.06.2012 kl.15:52

skuffa over måten du kritiserte Iselin. Du burde skamme deg, hvor gammel er du ? 14? føler du deg bedre når du skal hakke ned på noen. I mine øyne er Iselin 10000 ganger bedre enn deg. hun er ærlig og vil bare ha det morro. å sånne folk som deg trenger vi ikke. syntes du var fin før men nå ÆSJ! så pen jente med så stygg kjeft. det sier jo alt om deg som person.

emilie

01.06.2012 kl.15:58

Haha, morsom underholdning å lese kommentarfeltet her! Jeg synes forøvrig at bloggere (som hvermansen) også skal få lov til å uttale seg fritt om andre, så lenge det ikke er personangrep, og det ser jeg ikke noe snev av her. Som Rachel også påpeker, så er det Iselin som en sanger (ergo: Sangtalentet) hun kritiserer og det må da være lov. Jeg foretrekker heller ærlige bloggere fremfor de rosenrøde bloggerne som fotballfrue, hvor alle skal være så glad i alle- og alt skal være så perfekt hele tiden! Vi tåler da litt kritikk, Jan Thomas kritiserer jo stilen til Rachel ved enhver "rød-løper" anledning, uten at noen ser på det som resepektløst og ondskapsfullt. Jeg kjemper for ytringsfriheten, så stå på du Rachel!! :) Jeg tror forresten at du snakker for nærmest hele Norges befolkning når du kritiserer denne sangen, ja, for den er rett og slett tragisk!

Ønsker deg en riktig fin helg Rachel! Og så er det utrolig flott at du er tilbake i blogghjørnet igjen :D jeg har jo gått ut ganske hardt mot deg før, for din fraværende og altfor sporadiske blogging, men den kritikken har jo vært berettighet, og det vet jeg du tåler! Men nå synes jeg du fortjener full ROS for de jevne oppdateringene du har hatt i de senere tider. Håper du fortsetter med det:-)

Connie

01.06.2012 kl.17:23

Hun er da like dugendes til å synge som du var i å danse på "Skal vi danse!" Syns at hun forjener en sjanse til å kunne utvikle seg til det bedre, noe du også hadde fortjent muligheten til :) Alle må jo begynne et sted..

01.06.2012 kl.17:24

Vel, enig i at sangen er crap. No doubt.

Men kan slenge med at du er like crap IRL som sangen der. Makan til frekk og wannabe kjendis skal man lete lenge etter. Kanskje du burde ta til deg kritikk du også, siden du er villig til å gi. Så - hva med å oppføre deg som folk til... folk? =)

Karoline Nicolaysen

01.06.2012 kl.17:32

Genial innlegg.. Så enig, så enig!

TankeTom

01.06.2012 kl.17:49

Hvis du ikke sikter til den indiske colaen... uttrykket er "thumBs up"

Hannah

01.06.2012 kl.18:10

Ser det er fler her som mener det samme som meg, men velger likevel å kommentere så du kan se hvor mange vi er. Ser du forsvarer deg med at du ikke sier noe om henne som person, så skal prøve å gjøre det samme. Det du driver med (hva nå enn det er, ingen vet....) er vel ikke noe å skryte av heller. Den reklamen for coop feks, jeg rødmet og måtte bytte kanal hver gang den kom på. For jo, lille venn, du er på vei til å bli glemt. Om dette er måten du vil klenge deg til halmstrået ditt på, så håper jeg du kan stå for det når det ikke lenger er nok å være "eksen til Petter Northug" :-)

Anonym

01.06.2012 kl.18:23

For noen latterlige kommentarer.. Skjerp dere, nå er dere bare verre selv! Her sier Rachel sin mening, uten intensjoner om å mobbe. Hva skjedde med ytringsfrihten? Dere kommenterer jo ikke bare hyggelig tilbake, blir ikke det det samme?

Og ja, er helt enig med at dette var en mindre bra prestasjon av Iselin.

spedobergen

01.06.2012 kl.18:28

Vil du gifte deg med meg?

Kristoffer

01.06.2012 kl.18:29

Haha!

Lo høyt når jeg hørte denne sangen, men jenta er jo en barbiedoll også da, så hun passer til rollen!

Er HELT enig med Rachel! :)

Gutt

01.06.2012 kl.18:37

Rachel har ihvertfall noe å være stolt av å hun er en kjendis, skjønner ikke hvorfor dere jenter som kommenterer skal være så stygge i kjeften?

Hun sier ikke dritt om Iselin, bare hvor forferdelig sangen er.

Rachel er hvertfall en sprek å utrolig pen jente som er utrolig flink til å danse! :)

Lesy

01.06.2012 kl.19:16

Ja, sangvideoen var ikke bra. Hvor har talentene blitt av? Hadde bare jeg fått mugliheten til å synge i en studio en gang.... jeg får drømme søtt videre. ...

issi

01.06.2012 kl.19:23

Oi. Her var det mye usaklige komentarer. Selvfølgelig skal Rachel få lov til å ytre sine meninger! herregud, nå får dere gi dere. Hun sier INGENTING om Iselin som person. Og når man velger å stå fra i lyset, så må man tåle kritikk!

Rachel har nok fått mye kritikk hun også, men hun takler det- for det er man faktisk nødt til å gjøre i denne bransjen!

Sist men ikke minst. jeg er fullstendig enig med deg Rachel! Syns egentlig det er trist å se mennesker med fullstendig mangel på selvinnsikt:s

Maiken

01.06.2012 kl.19:38

Fy faen her e det my bitches!! La Rachel få skriv at den sangen e jævlig å hør på, for det e den, og det regne æ med Iselin skjønne sjøl også (selv om hu tydelig ikke skjønne my..)

Det her blogginnlegget e LANGT ifra mobbing :-)

Ska ikke se bort ifra at det samme kan bli skreve i en eller anna musikkanmeldelse snart!

Rachel; du rocke!

Jente

01.06.2012 kl.19:42

Husker jeg så deg som programleder under Norway cup. OMG, det var flaut og pinlig det! Du klarte jo ikke huske noe av det du skulle si. Presenterte artister med feil navn på sangen de skulle synge (hver gang), det tok helt av. Husker du hadde heftig manus du drev og leste opp fra, men det hjalp tydeligvis ikke. Sier bare, din prestasjon som programleder under Norway cup var tusen ganger dårligere enn Iselins prestajon som sanger! HAHAHA, lættis at DU kritiserer noen for dårlige prestasjoner..

01.06.2012 kl.19:50

Må si meg enig med Rakel! Sangen og musikk videoen var TRAGISK, jeg vil heller si at det er de menneskene som har latt stakkars Iselin produsere denne filmen som har gjort jenta en stor bjørnetjeneste!! Og forresten, DETTE er hva man kaller fordummende Trine Sollie!!!

Benedicte

01.06.2012 kl.19:53

Vær så snill da!... Noen av dere mener at det var helt dust av Rachel og i det hele tatt gidde å legge ut dette innlegget, men tenk dere om. Dere synker jo faen med like langt ned når dere selv tar dere tid til å kommentere dritt. Hvis Rachel mobber bare ved å si sin mening om en sang, så må da dere være mobbere delux! Jeeez.

Hvis Iselin ser på seg selv som en artist( ?), så må hun da tåle kritikk for sangene sine. Hvorfor klikke i vinkel bare fordi Rachel skriver sin mening? Hadde dette vært en hvilken som helst jentes blogg, hadde dere ikke kunne brydd dere mindre.

Når jeg leser igjennom det jeg har skrevet så ser det ut som at jeg er veldig kritisk til, og ikke liker Iselin i det hele tatt, men det er absolutt ikke sant. Jeg kunne egentlig ikke ha brydd meg mindre om sangen og henne. Faktisk så er hun god tv underholdning. (Y)

Elisabeth

01.06.2012 kl.19:57

Dette er mobbing, og du synker så sinnsykt lavt nå.

Har NULL respekt for deg!

tåpeli!

01.06.2012 kl.21:25

Okei for å si det slik, søsteren min på 11 år kan skrive slike ting om sine venniner på bloggen fordi hun ikke vet bedre, men du! som er en kvinne på 22 år skulle kunne vite bedre en å si slike ting! hva er problemet egentlikt? fikk hun mer oppmerksomhet i media enn deg?

sangen er ikke noe for meg, men syntes det er så jævla rart at en kvinne på 22 år som har vert med i skal vi danse gidder å bry seg om at hun lager en sang. folk ser opp til deg fordi du har vert med i skal vi danse, men når du plutseligt buser ut om en jævla sang så pluteli så er du ikke så ''fin'' i deres øyne lenger.

det er mange andre som lager dritt sanger, men du klager ikke på dem, men du skal absolutt klage på henne? skjønner deg ikke kvinne.

Mona

01.06.2012 kl.23:16

Hun er så jævla tøff som tør det! hadde du det? tviler! kansje du sier meningen din men da må du faen meg beklage deg. haha.. når du kan si noe sånn så må du være helt på tryne. ISELIN<3<3 rachel? hvem er det? Legg deg.

01.06.2012 kl.23:34

Skjerp deg, ærlig talt! Utrolig umodent av deg som er så Gammel. Så se og hør hadde skrevet om dette, ellers hadde jeg aldri vært inne på bloggen din. Hvem er du egentlig? Huff, blir for dumt.

01.06.2012 kl.23:52

Fyy søren! Selvfølgelig sier Iselin at hun ikke bryr seg, men SELVFØLGELIG gjør hun det. Hun er et menneske og blir såret, og du er en mobber! Du burde skamme deg!!

frida

02.06.2012 kl.00:03

Du som blogger er nok vant til å få kritikk, og har sikkert opplevd at det er tøft. Hvorfor gjør du AKKURAT det samme mot Iselin ? Du burde vurdere måten du kritiserer ting på , hørt om konservativ kritikk? Nå kjente jeg at jeg mistet all respekt for deg.. At du synes sangen er dårlig er en ting, det er du ikke alene om, men måten du fremstiller det på... Trodde først ikke det va du som skrev! Hvor gammel er du ?

ingvild

02.06.2012 kl.00:14

hadde tenkt å skrive en kommentar, men frida over her sa det meste og jeg er helt enig med deg. syns du gikk over streken med dette innlegget, rachel

Anonym

02.06.2012 kl.00:16

Det er greit at du ikke liker sangen, men du trenger vel ikke å slakte henne slik? det blir å synke alt for lavt.. Blir flaut for min del at du skaffer deg oppmerksomhet slik.. Mulig du har utseende med deg, men vil ikke si at Iselin er værre enn deg, hun har værtfall bedre personlighet enn deg, den mangler du! skaff deg et liv, ta deg en løpetur, bare ikke hakke ned på andre da, det blir for domt, tenk på image ditt du, lille venn!

Lill Regine

02.06.2012 kl.00:19

Synes det er vel drøyt å skrive ett så nedlatende og negativt blogginnlegg om ett annet menneske. Det er greit at du ikke liker det, men det finnes kanskje noen som finner det hun driver med bra? Jeg er ganske nøytral, men synes uansett ikke at noen fortjener å få det her slengt i trynet. Akkurat som om kanskje ikke alle er like fan av henne, kanskje folk er sånn ovenfor deg også. Ikke oppriktig koselig for noen å lese noe sånt om seg selv?

Lise

02.06.2012 kl.00:30

reklame? du reklamere nå mere for deg selv fra å dra ut på byen å rope at du har vært sammen med northug, haha :p

Rachel Nordtømme

02.06.2012 kl.01:49

Så flott at dere engasjerer dere! :-) Digger det.
Men nei, dette er ikke mobbing, det er min mening om en sang og en musikkvideo, skrevet på en krass måte ja, men det er akkurat hva jeg mener og tenker om den.

linda tollefsjord

02.06.2012 kl.02:06

Syntes det er utrolig barnslig gjort og skrive sånnt som du gjør om Iselin. Hun er kjempe flink og bare så søt. Men du benyttet vell sjansen til og få litt oppmerksomhet selv , ved og rakke ned på Iselin så du selv kunne komme litt i media:p huffameg...

the gaza stripper

02.06.2012 kl.10:02

Men hopp ned fra de høye hestene deres da! Hun mobber ingen. Det er verre når dere baksnakker folk som aldri får vite hva dere egentlig synes om dem, enn at hun skriver det her.

Lea

02.06.2012 kl.10:07

Greit at du har en mening om det, men hold deg for deg selv! ærlig talt Rachel, du er topp blogger. Hva tror du folk kommer til og synes om deg nå, og sånn btw så er ikke du så mye bedre du nei ;)

Kine

02.06.2012 kl.11:35

Ikke mobbing....? "Skjønner ikke den stakkar jenta at hun synger helt forferdelig dårlig hvis de må gjøre om stemmen hennes gjennom hele sangen slik at det høres ut som det er noe galt med høytalerne, og det låter bedre enn hennes opprinnelige sangstemme." ...... går ikke denne setningen direkte på henne som person?

Det er lov til å yttre seg i Norge, men det er lov til å bruke hodet også - er det ikke?

02.06.2012 kl.11:35

Flott at du har en mening ja, men .. hvorfor gidder du å bruke energien og tida de på å skrive et helt innlegg der du rakker ned på andres presentasjoner?

Sangen er ikke bra, det har du rett i og det tror jeg mange synes også. Uansett er det faen meg unødvendig og gni det inn. Hvis du ikke liker sangen så gjør som meg, ikke hør på den. Så enkelt er det.

Hege

02.06.2012 kl.11:42

Syns dere virkelig at sangen til Iselin var bra?

Anonym

02.06.2012 kl.11:58

Smalt fra underholdnings eksperten sjøl, akk som du kan bidra med noe som helst?? Trukke det nei! Sett på 4 stjernes middag og la nesten ikke merke til deg. Hvor lang tid tok det før du selv røyk ut av Skal vi danse?

Musikkvideoen til Iselin er jo genial med det den er til for: å skaffe iselin oppmerksomhet.

Det har du klart nå også, men det er ikke like underholdende på noen måte!

Men uansett, hu fikk deg på kroken:)

02.06.2012 kl.12:03

Og der røyk karrieren som reporter i tv2...

Ikke bry deg

02.06.2012 kl.12:20

Du er utrolig lavmål hakker på andre får du bedre selvtillit eller hva dessuten er Iselin drit tøff som tørr dette din inkompitente amøbe

Anonym

02.06.2012 kl.12:25

Du og Iselin er likke irriterende, dukker opp uten mening! Begge tror PR er kult og takker JA til absolutt ALT. Finn på no på egenhånd som betyr noe, bare prøv i det minste hvis det å bli kjendis betyr så innmari mye:)

Andrea

02.06.2012 kl.12:50

Du er så utrolig kul, rachel, som rakker ned på andre, jaa, du er bare SÅÅÅ drit kul! Ikke tro du er noe bedre a, det er du faen ikke

Sara

02.06.2012 kl.14:23

Nå som Iselin har begynt å lage "musikk", kan hun liksågreit ta seg en ekstrajobb som kirurg i ny og ned. Enig?

helene

02.06.2012 kl.16:49

Racheal du er bare helt patetisk.... og ikke er du såå jævlig pen heller faen så mye sminke og photoshop kan gjøre:P:P å så ser vi også at du ikke respekterer dine lesere når de har fortalt deg sin mening. så egentlig så er du "stakkars jente" som vil bli kjent ved å mobbe andre. hahahha. tragis gå å legg deg:P

anonym

02.06.2012 kl.17:37

greit nokk at hun tuller og tøyser om sangen, men det er også lite fint av deg å kritisere henne på denne måten. frekkt synes jeg.

Anette

02.06.2012 kl.17:42

Alle kommentarene er like usaklige som innlegget.

Anonym

02.06.2012 kl.18:27

du får faen me ta å gi ho meir konstruktiv kritikk, og respektere folk... detta blei bare så jævlig dumt!!

Andrea

02.06.2012 kl.18:30

Dette er en blogg hvor Rachel skriver sine tanker og meninger, så det vil si at hun har rett til å skrive akkurat hva hun vil her. Kritikken om Iselin kunne ikke vært mer sann. Alle kommentarene om at Rachel ikke er noe bedre, at dette er lavmål av henne og nå røyk tv2 reporter karrieren hennes og at hun ikke er pen og bla bla bla.. Dere som skriver kommentarene er ikke noe bedre selv. Hva er forskjellen på at dere skriver dritt om musikkvideoen til Iselin på facebook da? garanterer at hvertfall halvparten av alle dere som har kommentert at dette var dårlig av rachel har gjort det samme selv. FOR MUSIKKEN TIL ISELIN SUGER !!

Og hva er forskjellen på at rachel skriver dårlig kritikk om musikk videon og at media skriver dårlig kritikk? INGEN...

Rachel har ikke akkurat gått rundt å skrytt over at hun er noen kjendis heller, å at alle forbinder henne med Petter Northug er ikke hennes feil. Rachel er et sunt forbilde for alle unge som leser hennes blogg.

Sara

02.06.2012 kl.18:32

Det er tragisk at noe så tragisk skal få lov å entre musikkbransjen. Utrolig trist for musikken sin del.

Karoline

02.06.2012 kl.18:48

Hahha, digger deg Rachel. Er såå enig!

Anne

02.06.2012 kl.18:53

Hahahahaha. Folk så prøve dissa deg ner for d du skrive blogg å dele dine tankar drite seg låddrett ut...flaaut! Så prøve di forsvara ein sang så di vett SUGE ballar..barra for å syte:) Du har nå lika mye rett å utala deg så dei så kommentere tbars her å skrive at du e patetisk? For d du dele dine meining t dei så lese bloggen din? E d ikje d d handla om da???!!

Den sangen å videon gjør at eg sjems av å verr norske!!! Om d e spøk elle alvor..PLZ ikje lag flere sangar Iselin..d fins andre måtar å skaffa sg silikon på..

Lisa

02.06.2012 kl.18:57

Hei Rachel! Det er skuffende at du som et sunt og sporty forbilde for mange, tar deg den frihet til å MOBBE. Dette innlegget er ren mobbing, jeg er sjokkert og veldig skuffet. Man må respektere at vi mennesker er forskjellige, og det er fullt lovlig å være uenig og kritisere. men kritikk må være konstruktivt for å gi mening. De fleste mennesker ønsker å oppnå oppmerksomhet og annerkjennelse, og mange gjør det de kan for å få dette. Det må i vårt samfunn godtas og respekteres, selvom man ikke alltid ser seg enig. Hvor blir det av rausheten? Du som en kjent person må vite hvor sårende usakelig kritikk kan være. Iselin er en ung jente med følelser som alle oss andre, hvordan tror du det føles for henne å lese innlegget ditt? Tenk litt gjennom dette er du snill. Du bør holde deg for god for mobbing. Med alle disse anti mobbekampanjer som foregår, sjokkerer det at du fronter en ren MOBBEkampanje.

tone lille

02.06.2012 kl.19:00

du stikker nesa di fram du å.

Julie

02.06.2012 kl.19:14

Selv om det er dine tanker og meninger du ytrer betyr ikke det at det ikke er mobbing. Folk som mobber gjør jo nettopp dette. Du hoverer og er nedlatende. det er lett for deg å si at det ikke er mobbing, men det fratar ikke det faktum at dette er ren MOBBING. Hvis du hadde vært Iselin og lest et innlegg som ditt, skrevet av en flott, respektert og annerkjent jente ville du følt deg mobbet. Dette var trist lesning.

Maria

02.06.2012 kl.20:19

Haha, kunne ikke vært mer enig. Dette er rett og slett en skam for musikknorge. Er jo SÅ mange som jobber HARDT for musikken sin og de som står bak den jobber hardt for at den skal ut og fram. Iselin spiller KUN på det faktum at hun har vært med på paradise hotel. Det må være den eneste grunnen til at dette "selger". Datastemme hele veien sier vel litt om hvor mye manipulert sangen må være i studio? Nei og nei. Satt bare og måpte og visste ikke om jeg skulle le eller gråte. Tragisk.

Anna

02.06.2012 kl.21:00

Hei. Jeg ser det på en annen måte, personlig så synes jeg at du kunne ha skrevet bedre innlegg. dette blir bare drøyt, og jeg skjønner at folk reagerer. Det heter empati;) jeg hadde ikke likt hadde noen skrivd noe sånt om min datter f eks. fordi du skrev det på en frekk og barnslig måte. Du må tenke litt lengere enn det, hvis du vil at folk skal kunne diskutere dette istedenfor å angripe deg fordi de synes at deet er mobbing. ;) kanskje du skjønner det en dag når ungene dine opplever noe sånt på den måten.

Maria

02.06.2012 kl.21:04

Sier det samme som mange andre, kunne ikke vært mere enig! Sangen er jo heeeelt elendig!

02.06.2012 kl.22:19

GO RACHEL!! Det er noe forbanna ræl. Jeg er direkte bekymret for menneskeheten... hehe :-)

Victoria

03.06.2012 kl.00:49

Sangen er ikke ala Michael Jackson, men ser ikke poenget med å rakke ned på noen på den måten!

Ja, hun er selvfølgelig ute etter oppmerksomhet, men det har hun heller aldri nektet på! Iselin har vært åpen og ærlig om hva hun vil. Og det er mer enn hva man kan si om deg!

Hvem er det som stikker seg frem hvor enn hun har mulighet? I media og Gud vet hvor det måtte være for å FÅ SIN OPPMERKSOMHET i rampelyset? Vet ikke om det er nødvendig å si det, men det er deg jeg snakker om ja...

Hvorfor rakke ned på andre kjære deg??

Har du ikke nok med deg selv?

"Har du ikke noe positivt å si...så hold kjeft" er mottoet mitt!

CarrolineN.blogg.no

03.06.2012 kl.00:56

ikke mobb da hallo +??? !!!! stakkar Iselin hun er en person hun også det er ikke så hyggelig for henne! tenk hvis hun hadde sagt noe sånnt om deg og hhvis du hadde skrivet en snag og Iseling hadde lagdt et innlegg om hvor dårlig sangen din er og den første sangen også ! ( tror jeg da ) :P

kaiao

03.06.2012 kl.01:04

Mistet litt respekt for deg nå... Geit, jenta er ikke så flink til å synge, men hun har i det minste selvironi som stiller opp på torsdag kveld fra nydalen, og jeg tror hun VET at hun kommer til å få ganske mange haters på grunn av sangen her. Men de fleste har vel drømt om bli sanger osv, akkurat som henne, så hun tenkte vel bare at "you only live once", og dette ble en drøm som kom i oppfyllelse, selv om hun ikke kom til å bli kjent for sangtalentet. For meg er hun et forbilde, hun tør gjøre ting hun har lyst til, selv om folk reagerer negativt...

Syenes det var helt greit at du skrev et innlegg om at du ikke liker sangen, men du kunne kanskje skrevet litt mer sakelig, og ikke så barnslig? Dette var jo faktisk bare drittslenging...

Rachel Nordtømme

03.06.2012 kl.01:25

Victoria: Jeg rakker ikke ned på Iselin og måten hun velger å leve livet sitt på, eller få oppmerksomhet for. Jeg rakker ned på sangen, fordi jeg syns den er dårlig. Og ja, jeg er krass i måten jeg uttykker meg på, men det må hun tåle hvis hun velger å være i rampelyset. Ikke noe vondt om Iselin som person, kun om sangprestasjonen.

Mari

03.06.2012 kl.01:28

Dette var unødvendig. Rett og slett.

Rachel Nordtømme

03.06.2012 kl.01:31

kaiao: Igjen, JA, selvfølgelig skal hun få gjøre dette, og det er ikke vondt ment mot Iselin som person. Ser dere ikke at det KUN handler om sangprestasjonen og musikkvideoen? Det er KUN det jeg sier, det er DRITDÅRLIG! Og det er fortsatt ikke én av dere som har sagt imot meg på det. Dere kan mene at jeg har uttykt meg feil, men jeg syns rett og slett det er SÅ dårlig, at jeg velger å skrive det på en såpass krass måte. Og igjen, velger hun å være å rampelyset, må hun tåle det.

Anonym

03.06.2012 kl.02:21

Du burde i utgangspunktet ikke ha skrevet noe som helst om denna sangen til Iselin på bloggen din.

"Skjønner ikke den stakkar jenta at hun synger helt forferdelig dårlig hvis de må gjøre om stemmen hennes gjennom hele sangen slik at det høres ut som det er noe galt med høytalerne, og det låter bedre enn hennes opprinnelige sangstemme."

Lær deg først hva personangrep er før du uttaler deg noe som hest om det.

Lisa

03.06.2012 kl.02:30

Du sier det må skilles mellom prestasjon og person, men å rakke ned på en persons prestasjon er å rakke ned på en person. Du er kjent, du er del av rampelyset og du bør holde deg for god til å rakke ned på andre mennesker. Du mener det er din egne tanker og meninger, og derfor må du få lov til å ytre de. Ja vi lever i ett fritt land, men det kan ikke være fritt frem for å si akkurat det vi tenker og mener til enhver tid. Ser jeg en tykk jente på gaten, tenker jeg at hun er tykk, mener jeg at hun er tykk, men jeg går ikke bort til vedkommende og sier det til henne. Jeg holder det for meg selv.Men hvis jeg da hadde sagt til henne at hun var feit, og vedkommende ble knust, så kunne jeg jo bare gjort som deg Rachel, si til denne personen at det absolutt ikke har noe med hennes personlighet å gjøre, det er bare fettet som ligger utenpå den personen jeg har noe i mot. og da er det vel ikke mobbing? eller? hvertfall ikke i følge deg. Skjønner du? Med andre ord, alt du tenker og mener trengs ikke sies høyt eller skrives. Kjære Rachel Nordtømme - Dette er mobbing. Du kan forsøke å ro så mye du vil, men vær så snill, for din egen skyld. slett dette innlegget.

:):):)

03.06.2012 kl.04:23

satan før nå idiotiske kommentara av folk... Ho jenta har no sine egne meininga og, Har vi ikke tale rett da? Det e nu det samme om ho sir det enn at ho bare kunne støkke på ett eller anna talent show, søngt og fått dæ enno værre tellbake melding.. Ho mobba ikkje, ho sei si meining. Ka fan. Finnes no fan me grenser, dåkker som faktisk kommenter e jo faktisk værre en rachel å mobb. Dåkk driv jo å faktisk mobba, det gjor ikkje Rachel. Og det e faktisk ikke dæ samme... Før å si det sånn, ØRT og førti andre førtjen meir og dra i studio og spell innj ein sang enj ei jenta som får det utn å ha sangstemme eller nåkkæ... Rachel vart kjent, kem veit kanskje dæ va pga northug eller kanskje før ho e denj ho e. Men Iselin ho trygla om å bi lagt merke tell før litt oppmerksomhetssjuk. Som å dra på dagens mann, paradise og ka fan ikkje. Og plutseli lika ho å søng... random. Men men u go girl. Bi fette frustrert av folk

Brit-Tove

03.06.2012 kl.09:16

Sangen er flau og skulle aldri blitt publisert, that is true. Dette er ikke mobbing! Tror dere som kaller dette mobbing bør dukke nede i noen bøker for å finne ut hva mobbing egentlig er, mobbing foregår over lengre tid og ikke sånn som det her. Dere som kommer med det tåpelige pisset dere kan ikke dere bare holde kjeft? Dere klikker fordi Rachel rakker ned på Iselin, men dere tenker ikke på at dere rakker like mye ned på Rachel? Og uansett så rakker hun jo ikke ned på Iselin, hun sier meningen sin om sangen noe Iselin må tåle å høre. Kritikk er en del av livet vi må takle, om vi ikke får kritikk blir vi ikke bedre til ting heller. Så for dere som synes det er dårlig å nedlatende gjort av Rachel og rakke ned på Iselin kan bare holde kjeft siden dere gjør akkurat det samme! Les kommentarene dere 2 ganger før dere poster dem. Rachel du er en søt jente, du er kjent for å ha vært sammen med Petter, du har vært på tv i skal vi danse, du har vært på tv litt ellers å i avisene og du er jo også litt kjent for bloggen! You go girl ;) Så for dere som sier at hun ikke er kjent for noe kan bare holde kjeften lukka for ovenfor her har dere ett par ting hun er kjent for, takk for meg bitches!

Anni

03.06.2012 kl.10:08

hahah, så rått sakt, digge at du tør å sei ka du meine! stå på, btw heilt enig!!

!

03.06.2012 kl.11:43

Helt unødvendig innlegg av deg! Mistet en god dose respekt her. Om du virkelig misliker sangen så forferdelig kunne du bare latt være å kommentere det i det hele tatt. Iselin har ihvertfall laget noe, jobbet og er helt sikkert stolt av resultatet. mens du? Hva er egentlig du kjent for? Å ha vært kjæreste med Petter Northug? WOW!! Du stikker nesa di frem så fort du har mulighet. Seriøst dette innlegget kunne du SPART deg for og HEVET deg over hvis du syns sangen er så forferdelig dårlig. Du kunne vel ærlig talt bare unnet Iselin det hun har fått til og holdt meningen om sangen for deg selv hvis den er så RÆL!

CamillaSR

03.06.2012 kl.12:46

Latterlig at nesten alle som kommenterer at Rachel har "mobbet" begynner å disse henne for hvorfor hun er kjent, det har jo INGENTING med denne saken å gjøre. Det ER faktisk personlig, i motsetning til det Rachel har sagt om denne musikkvideoen. Dere er ikke en smule bedre selv!

Musikkvideoen er tåpelig og det klarer ingen å forsvare!

Fikk bare mer respekt for deg jeg Rachel, som står på ditt :)

Mr.Lazy

03.06.2012 kl.13:21

Nei Rachel..dette var jaggu stygt av deg!

Å mobbe Iselin på en slik måte !

Du har dessverre helt RETT...dette er den værste møkka som noen gang er lagd av "musikk" i Norge!

At Rachel er en "mobber" eller at hun kommer med "personangrep" kan jeg ikke skjønne at dere mener, når hun (med god grunn) kommer med kritikk av "liksom" musikken til Iselin!

MOBBING ville det derimot ha vært om Rachel omtalte denne Iselin som..." En liten tøyte med en stor kløft i haka,som desperat ligger å bretter ut ræva si på bloggen sin for å dra oppmerksomheten bort fra det mindre tiltalende ansiktet sitt."

Eller om Rachel i sin kritikk av musikken hadde skrevet at "Iselin er en desperat bimbo av en rosablogger med en IQ som er lavere en sin egen skostørrelse, en mediahore av en jente som framstår som lettere tilbakestående når hun snakker, og at hun med sin simple og horete måte å selge seg på for å få kjøpt seg silikonpatter, er både usmakelig og kvalmende!"

Om Rachel hadde omtalt denne Iselin på en slik måte som i eksemplene ovenfor, så kunne jeg ha skjønt påstandene dere kommer med om at det hun skriver kan tolkes som personangrep og mobbing! Men jeg kan ikke se at Rachel en eneste gang under sin(faktiskt) saklige kritikk av DRITT musikken, kommer med slike simple og usakelige omtaler av Iselin!

Så det å kalle Rachel for en mobber synes jeg blir litt feil! ;-)

«Paradise» Iselin har selv puttet det lille hodet sitt på huggstabben med denne siste av en rekke med flaue opptredener i media...og om du mener at dette er noe som hun burde få ros for...SÅ MÅ DU VÆRE FRA EN ANNEN PLANET!

Jenta burde vel egentlig ha vært skjermet mot seg selv....da det er helt tydelig at hun ikke skjønner hvordan hun framstår i media....selv om kjæresten «Paradise»-Are prøver å overbevise oss med å hevde at " Hun er smartere enn hun blir framstilt som..!"

Og selv om jenta hevder på bloggen sin at negativ kritikk bare preller av,.så er jeg sikker på at det ikke er så veldig gøy å være "Jenta vi elsker å kritisere"!

03.06.2012 kl.13:55

Ja, sangen er elendig. Men, er du riktig person til å påpeke andres prestasjoner?? Du ble kjent kun pga at du var kjæresten til Petter N. Du røk ved første mulighet i Skal vi danse, og din opptreden på Ekebergsletta under Norway cup var mildt sagt en stor flause.. Og hvilke resultater har du å vise til de siste årene som hekkeløper? Siden duogså har stukket deg fram i rampelyset må vel du også tåle kritikk...

Trine

03.06.2012 kl.14:54

Fokeskikk folkens! Er det mora deres som har lært dere å snakke så stygt til andre? Dette hører ikke hjemme noen plass, skam dere-skikkelig!!

Hege

03.06.2012 kl.15:29

Har dere aldri diskutert musikk med venner? Kaller dere hverandre for mobbere da, hvis dere blir uenige?

Cecilie Lyng

03.06.2012 kl.15:56

For noen kommentarer av folk... For det første: slå opp ordet "mobbing" før dere uttaler dere om det. Nei, dette er ikke mobbing! Nå må dere se å skjerpe dere! Rachel, jeg digger deg rett og slett! Som du sa en gang: tar til meg det positive og gir f*** i det negative. Du er RÅ. Lenge leve ytringsfrihet!

Hanne

03.06.2012 kl.16:19

Er du FJORTEN år, Rachel?! "Henger ikke ut henne som person"? Hvem faen er det du henger ut da?! Dette innlegget ditt går da vel DIREKTE på henne som person. Hva er du redd for? Konkurranse? At ei ny blond jente skal ta fra deg oppmerksomheten du får fra fjortisene i landet? Eller er det et desperat forsøk på å få litt blest om deg igjen her på bloggen? Dette beviser NOK EN GANG (og da tenker jeg selvsagt på ditt forhold til Petter) at du er nødt til å bruke andre for å kunne skape blest om deg selv..

Hanne

03.06.2012 kl.16:35

FY faen! "Velger hun å være i rampelyset må hun tåle det." Er det DU som bestemmer det da? Er det DU som bestemmer om HUN skal ta seg nær av noe DU sier til henne? Er det MOBBEREN som avgjør om OFFERET skal ta seg nær av det? Og er det MOBBEREN som bestemmer om det skal oppfattes som mobbing eller ikke?! Det er STOR forskjell på om jeg f.eks skulle sagt til deg at:

"Herregud, stakkars deg, skjønner du ikke en gang at du driter deg totalt ut når du må vise deg fram i kun truse og magetopp for å skjule hvor talentløs du er til å danse?" og

"Jeg likte ikke dansen din på Skal vi danse."

Mener du også at den øverste kommentaren her kun går på prestasjon og ikke er et personlig angrep? If so er du faktisk dummere enn jeg trodde...

Rodgeir

03.06.2012 kl.17:01

Du skriver i trådens startinnlegg:

"....Skjønner ikke den stakkar jenta at hun synger helt forferdelig dårlig hvis de må gjøre om stemmen hennes gjennom hele sangen slik at det høres ut som det er noe galt med høytalerne, og det låter bedre enn hennes opprinnelige sangstemme....."

I dette sitatet fra startinnlegget kommer du med helt klare antydninger om at artisten er dum. Da er det ikke lenger bare en kritikk av sangprestasjonen, men også av artistens intelligens. Det må sies å være irrelevant i denne sammenhengen.

Vi står da igjen med en usaklig personkritikk som du fremfører i trådens startinnlegg. (At vokalprestasjonen er på et ganske lavt nivå er forsåvidt riktig)

I tillegg kan jeg opplyse at låten har flere hundre tusen hits på YouTube, og spilles jevnlig på en radio. Så den er de facto allerede en sommerhit, særlig med tanke på det fine og varme været vi har hatt på Østlandet i det siste.

Sammensvergelse

03.06.2012 kl.17:26

Dette er sikkert en avtale de to imellom for å prøve å bli kjendiser. Nå blir det krangling i et par uker i media, haha! Lite imponert over begge.

mona

03.06.2012 kl.17:47

Rachel vil bare ha trafikk på sia si ;) det er det hun ønsker;) men feil måte å gå på da, når du fremstår som ei blond kjerring som tror at du er bedre enn Iselin. Men det beviste du nå, Iselin er såååå mye bedre menneske enn deg

arne solheim

03.06.2012 kl.18:17

Dette er noe av det mest elendige jeg noen gang har sett å hørt, utrolig at hun har fått lage en video å sang som er så dårlig, jeg skammer meg av å være norsk nå!!

Marit

03.06.2012 kl.18:27

Enig med rachel, hun skriver ikke om iselin som person, men om sang "talentet" hennes. Altså hennes prestasjon. Fatter ikke at folk klikker sånn for det. Alle som har sagt at noen synger dårlig burde drite i å klikke for at rachel skriver sin mening om en sang, for da har de INGENTING de skulle ha sagt, å da gjelder det nok alle...

Rodgeir

03.06.2012 kl.19:09

Marit - du tar feil. Hun skriver også at Paradise-Iselin er dum. Hadde Nordtømme kun holdt seg til å kritisere sangprestasjonene, hadde dette ikke blitt noen stor sak tror jeg.

omg

03.06.2012 kl.19:15

selv om du ikke liker sangen skal du ikke rakke ned på en person som du gjør nå! fy søren. iselin har føleser hun også... tenk hvis hun hadde sakt dritt om deg, ja du hadde kanskje ikke brydd meg men jeg vet du hadde blitt litt såret! hun er fornøyd med den sangen så ikke si mye dritt om den da!! ja den er ikke så veldig bra men hallo man må ha det litt gøy, du som faktisk er 22 år gammel skal ikke si sånt! jeg mister respekt! tenk før du sier noe, og tenk for du skriver om det!!! du setter deg selv i ett dårlig lys bare sånn at du vet det. om hun vil ha oppmerksomhet av å lage en sang så la hun faen meg gjøre det da!!! hun har det bare jævelig fett. selv om du ikke rakker ned på hun men sangen går det inn på henne siden er det hennes sang! DU er kjent men hallo drit i med å såre andre da.. blir for dumt! kjenner jeg blir lei meg på hennes veine.. du er 22 år, men VOKS OPP!!!

takk for meg <3

03.06.2012 kl.19:20

Har ingenting med saken å gjøre, men fysøren .. fysøren, du må hvertfall vite at du fremstiller deg selv som en idiotisk person som bare må rakke ned på andre for å stille seg selv i bedre lys. Iselin er et godt menneske, kanskje ikke så intligent men hvis du har fulgt med på PH skjønner du at hun er fantastisk snill.

Hun ser også ting litt i perspektiv! F.eks da Christina kom inn. Hun hadde egentlig tenkt å spørre om hun var jomfru, men siden hun tenkte at muligens Christina tok det frekt lot hun være. Selv om det ikke hadde vært frekt om noen hadde spurt henne om det.

I stede for å si dette om Iselin, så gå ut å tren du! Kan hende du faktisk gjør det litt bra da. Kommer ikke langt med dette, du er ikke noe kritiker vettu :)

victoriashjem

03.06.2012 kl.20:28

En ting er at du ikke mener det som mobbing, men tenk på at mange unge jenter leser bloggen din og ser opp til deg. Dette kan tolkes som oppfordring til mobbing!

Om jeg tolker sangen og videoen riktig, er det kun et stunt for å holde seg i media. Og ærlig talt, så er hun vel ikke alene om det..

Kong Halvor

03.06.2012 kl.20:59

BLOGBEEF!

Marit

03.06.2012 kl.21:09

Ser ikke at der står at iselin er dum noen plass jeg;) men hva andre oppfatter er noe helt annet ;)

Thea98

03.06.2012 kl.21:42

Har mer respekt for iselin enn for deg etter å ha lest dette innlegget:)! Græts, det skal nemlig ganske mye til..

tåler det ikke når folk sier: " jeg er imot mobbing! det er grusomt!" for så å gjøre det selv..

03.06.2012 kl.22:01

OOOOOFFFFFFFF Kvalmeste sangen ever... seriøst..*flaaut!

Maiken

03.06.2012 kl.22:34

Hva jeg syns..? Jeg syns dette var utrolig dårlig gjort av deg. Lavmål :)

Og siden du lurer på hvordan stemmen hennes egentlig er, så er den her: http://www.youtube.com/watch?v=6H4Xs3r0Lk4

Den versjonen er ikke mixet

Maria

03.06.2012 kl.22:37

Aldri vært fan av deg rachel, men nå tåler jeg rett og slett ikke det stygge trynet ditt. hva faen er poenget med å lage et sånt innlegg? er ikke du såpass gammal nok til å skjønne at det her er mobbing? blir rett og slett provosert, og om du ikke liker sangen så er det bare til å holde kjeft å ikke høre på den. tipper du skrev dette inlegge for å få flere lesere noe du helt sikkert har klart. bra jobba jente, håper du er stolt <3

Malin

03.06.2012 kl.23:42

Altså jeg er enig at sangen er dårlig og sånn. Men hadde du likt det hvis du hadde laget en musikk video som du hadde likt også hadde for eksempel tcmn.blogg.no porta den på bloggen sin og skrevet at den er dårlig og sånn? Det burde du tenke på før du sier no "Hvordan hadde det ført hvis det var meg". Jeg har ikke no imot deg eller bloggen din i det hele tatt, liker bloggen din altså. Men bare så du vet det ;)

vany

03.06.2012 kl.23:58

Helt enig med deg, Rachel!

Folk må tåle å høre sannheten!

Mange på FB har jo mobbet henne som bare det....

Flau over å være nordmann ja :P

Marit

04.06.2012 kl.10:59

No mista æ all respekt for dæ Rachel...

Greit at sangen og videoen e så som så, men du treng da virkeli itj å synke så lavt som det her? Mobbing kalles det, vær voksen nok til å hold sånne meninge for dæ sjøl. Man lage da virkelig ikke et sånt innlegg når du ligg på topplista til blogg.no

Godt at æ itj ser dæ i kongens gate, for da hadde du blitt stoppa å fått høre det.

LAVMÅL!

Bjørg

04.06.2012 kl.16:21

Enig med Rodgeir. Når du (Rachel) skriver "skjønner ikke den stakkar jenta..." antyder dette at personen har en manglende forsåelse, i tillegg karakteriserer du henne som person (stakkar). Dette går direkte på person og ikke presentasjon. Synes det er skuffende at du ikke ser den forskjellen, Rachel.

Milla

04.06.2012 kl.16:51

Hei! Støtter deg! Er så møkk lei slike wannabe Linni og Tine H.Valle at jeg spyr! Hva slags idol er det egentlig å fremlegge i media??? Disse typene der??? Og for å bli kjendis i dag trenger du bare å ligger rundt på Paradise, bleke og sveise på håret, gjerne tilføre 700 gram for mye silikon og kline tre lag med sparkel i trynet. JA, jeg angriper disse personene! Nettopp fordi Rachel får negative omtaler av bare peanuts! Hun er ihvertfall en sunn og naturlig person! Ett mye bedre forbilde enn disse wannabe-kopiene av hverandre. Dukker opp gjør de uansett hva man setter på TV, eller om man prøver å lese NYHETER på nett. Lag en egen kanal og nettside for de, så kan de spesielt interresserte høre og se på de der. Jeg er ihvertfall mettet av typen! (Og til de som kritiserer innlegget: Slutt å kall dette mobbing! Denne wannabe`n legger seg jo frem slik selv. Hennes valg, hennes dumskap, ergo må tåle kritikk!)

FÅ FREM FLERE SUNNE IDOLER SOM RACHEL!! Folk som ikke vet sitt eget beste engang burde skånes for media.

pelsantiantiaktivist

04.06.2012 kl.18:05

Faen er det med deg a? trodde du var en blogger som ikke rakker ned på andre, siden du vet selv hvodan det er å få "haters". Du stilte deg selv i jææævla dårlig lys haha- kan ikke akkurat si at coop stuntet ditt var noe bra heller. Dårligste actingen jeg noen gang har sett. Begynner faktisk å tro at du skrev innlegget her bare for å få oppmerksomhet, å gitt! det gjorde du jo!! du vil alltid stå under petter northug. aldri noe mere. jobb på sats skranken heller du! tjohei

kristinerosok

04.06.2012 kl.18:20

Må si me enig me Rachel her! :) Har sett nåkken tusen musikkvideoer i løp av livet, men ditte her må være blant dem topp 5 værste! Sangen e jævlig og musikkvideoen like så! Å nei - alle har ikke talent for absolutt alt!

Gir man ut musikk må man tåle både ros og ris. Jan Thomas prøvde se å innenfor musikk og blei hetsa. E og Philip har jobba nåkken mnd me en sang no, å vi e forberedt på blanda tilbakemelding sjøl når vi endelig slippe den! ;)

Å for å poengtere d samme som Rachel her, ditte e ikke mobbing men ei ærlig rett-fra-levera-meining om musikk-prestasjonen! Iselin e sikkert både søt og snill! ;)

04.06.2012 kl.18:43

Faen og du skriver stygt? Alltid visst at du var litt bitchi....

04.06.2012 kl.18:52

heheh. Greit nok at hun ikke kan synge, men å synke så lavt som du gjør? det er bare morsomt. Tror ganske mange har fått et annet syn på deg nå, vertfall ;)

Simen

04.06.2012 kl.22:35

Å jeeez. Det er så mange som tar feil.

Mobbing er gjentatt plaging over en lengre periode, om du sier dette 1 gang kalles det kritikk.

Det er ikke noe forskjell på om jeg hadde rabla ned det her og lagt det ut i motsetning til deg. Du er kjent, i'm not. Det er hovedforskjellen.

Iselin er dummere enn hun ser ut som, og det "lissom" språket (dum blondine vokabular) er det værste jeg har hørt noen gang. Hun er akkurat som en forvokst fjortiss.

Sangen: Du kan ikke si du har laga sang når hele sangen er laga med autotune.

Det blir for dumt.

All musikk laga med autotune er bare skvip.

Victoria

04.06.2012 kl.23:08

Seriøst, er det mulig! Vis hun liker så godt å synge, så ta noen sangtimer. Nå til tiden kan alle bli sanger/sangerinne, mens man høres ut som en sau som blir slakta. Hva har skjedd med folk! Å høre på den sangen er som at noen drar ut trommehinna mi med bare henna. Hvor ble av musikken som gir mening? Nå er det bare autotune og bass som gjelder. Folk kan høre på hva de vil men vi har nok dritt musikk nå. Nye artister nå til tiden kan ikke synge en god tone, spille minst ett instrument eller lese musikk...

Syns at dette kan ta slutt. Ikke nok med det men så kommer Are med en rappe 'låt'!

Lisa-Marie

04.06.2012 kl.23:27

Tenkte bare og si min mening om Iselin og dette innlegget (bare til deres opplysning; jeg er ei jente på 14 år).

Greit nok at Iselin kanskje ikke er verdens smarteste, men hun er i alle fall seg selv - noe som er veldig beundringsverdig! Hun tør å skille seg ut, i motsetning til mange andre som rett og slett ikke tør i frykt for å få slengt dritt. Alle burde få være seg selv uten å bli tråkket på! Om man ikke liker en person eller musikken dens (som i dette tilfellet er Iselin), så er det jo så enkelt som å la personen være ifred og slutte å høre på musikken. Jeg ser rett og slett ikke problemet. Hvorfor skal man bruke energi på og gå å irritere seg over noe sånt? Kan ikke alle bare få lov til å være seg selv, uten og bli dømt for det?

Stadig får man høre fra medmennesker at det viktigste er å være seg selv. Men er det egentlig så enkelt? Det ser ikke slik ut i dagens samfunn. Med en gang det kommer noen med mot til å være seg selv, blir de tråkket ned på - nettopp slik som i dette tilfellet. Dere som slenger dritt burde virkelig tenke dere om en gang til. VIRKELIG. Nå skal ikke jeg si at fornuftighetsgraden har noe med alderen og gjøre, men når ei jente på 14 år er mer fornuftig enn en dame på 22 år sier det vel sitt.

TAKK FOR MEG.

nise

04.06.2012 kl.23:27

rachel du er jo en stygg f*tte..

karianne

04.06.2012 kl.23:28

haha

nise: hun er en p*kk

Rune

05.06.2012 kl.00:31

Bra skrevet rachel, du er best :D

Bosch powertools

05.06.2012 kl.00:32

Når halve norge prøver å få folk som ser videoen på youtube til å tru at ho er svensk seier jo sitt da..Greit for meg at svenskene får skylda for "sangen"

Og til en annen sak. Latteri teit å se alle kommentarene fra små sjalu dritt unger her inne ja...som for eks "rachel du er jo en stygg f*tte". Noen er for unge til å sitte bak ei datamaskin ja :)

Stå på rachel!

Alexandra DiGiovine

05.06.2012 kl.09:25

Hva faen! du trenger ikke å være så negativ til det, la jenta gjøre som hun vil da! du trenger ikke å lage hat mot henne! SÅ BARNSLIG!

Milla

05.06.2012 kl.11:40

Du på 14: Nei! Du er ikke mer fornuftig enn ei på 22 når du går rundt og tror Iselin er naturlig. Hun er bare en kopi av alle de andre neka som går rundt slik som henne selv, blandt annet Linni, Tine H. Valle. Er ikke rart fjortisa blir helt skrudd i hodet og tror DETTE er normalt når det er bare slike som kommer seg "opp og frem" for ingenting!

Og tilbake til musikk: Alexandra Joner har jo uttalt at musikk handler om sex...... Når ble musikk sex??? Som en skriver lengre opp her, det lages omtrent bare dritmusikk fra norsk hold om dagen. Hvorfor? Jo fordi norsk musikkindustri driter i om "artisten" høres ut som ett treskeverk så lenge de klarer å kline pupper og lår oppi filmkameraet!

Hvor er det blitt av fokuset på en god stemme?? The Voice er jo inne på noe der. Men bare vent, det tar nok ikke lang tid til disse nå flotte artistene blir forvandlet til ett "standard image" eller blir borte fra media pga at de ønsker å fortsette å være den de er til dags dato.

Og for å presisere det igjen: Rachel er ei flott dame, med ytringsfrihet som alle oss andre! Godt med slike som tør å si hva de mener, ikke spille skuespill for å tilfredstille allmennheten!

Kjersti

05.06.2012 kl.11:49

Artig at du skriv sånne ting rachel:-D e så artig at folk orke å bry sæ så my om ka du mene om den sangen og iselin! Hoho!

Marie

05.06.2012 kl.12:54

Hhahah, folk overreager så sykt! hadde det vært en "normal" blogger, dvs. en som ikke hadde vært på topplista, hadde folk gitt blanke. f. Men neida, siden det er en på topplista skal folk reagere så fryktelig. Alle andre får skrive hva de vil, så hvorfor ikke Rachel? Si meninga di du :) Og det er en dårlig sang... Men Iselin tar ikke dette seriøst selv heller da :P

Lisa-Marie

05.06.2012 kl.13:00

Milla: Har jeg noen gang sagt at Iselin er naturlig? Det jeg sier er at hun i det minste tør å være seg selv - noe ikke mange andre tør! Og hva vet du om at hun liksom "ikke er seg selv, og at hun etterligner andre", som du påstår? Hva er egentlig å være seg selv? Hva legger du i den setningen? Om Iselin trives med å være blond og dum så er hun jo seg selv! Og for alt vi vet, så kan det godt hende at Iselin er så dum som hun fremstilles. Vi tror kanskje ikke det er mulig, men hvem vet? Men så skal det nå også sies at på et slikt TV-program som Paradise klippes og limes det veldig mye, og ting kan bli fremstilt på en helt annen måte enn det er i virkeligheten.
Dette med å være "naturlig" som du sier, er det nok veldig få jenter som er - da de fleste bruker sminke, og da er man jo ikke naturlig, ikke sant? :)
Og nei, Iselin kan ikke synge, det er nok sant, men Chewing Gum er en sang som er FENGENDE! Det kan ingen si noe på.

julie

05.06.2012 kl.14:09

Lisa-Marie: Det var med stor glede jeg leste innleggende dine. Ta vare på deg selv og de kloke tankene dine! Du er en jente med en stor fremtid, og et tydelig bevis på at klokskap ikke har noe med alder å gjøre. Stå på :) (og JA sangen er fengende!!!)

05.06.2012 kl.14:17

Her må dere bare være enige om å være uenige. Og dere må respektere at folk har forskjellige meninger. Jeg syns at sangen og musikkvideoen var rett og slett elendig, men jeg syns fortsatt at Iselin er ei søt jente. Skjønner? Jeg rakker ned på prestasjonen ikke henne som person, akkurat som Rachel prøver å si.

Å btw, mobbing er noe som foregår over lengre tid. Et frekt/krasst utsagn er ikke mobbing.

05.06.2012 kl.15:22

Dette var utrolig unødvendig! Man skal ikke rakke ned på andre!

Anita

05.06.2012 kl.17:12

Hjelpe meg, her var det mange barnslige kommentarer fra bitre jenter og gutter. Vi lever i et land, hvor man har lov til å utbrodere om sin mening. Dette er ikke mobbing, men en kritikk til Iselin og hennes nye singel og video. I likhet med hva andre kritikere skriver i avisen og anmelder cd'er,filmer,teaterstykker o.l. Mange av de usaklige utsagnene er rett og slett mobbing mot Rachel og hvor dere angriper henne som person og ikke hennes prestasjoner. Stå på videre ;0)

Anne

05.06.2012 kl.21:13

Herregud så teit skrevet av deg, umodent! Jeg er ikke så smart selv men jeg vet hvertfall hvordan man behandler folk over nett. Du sitter faktisk å snakker stygt om en person i full offentlighet, tror du dette her gjør deg bedre? det er faktisk ikke alltid man trenger å si hva man mener, kan holde det for seg selv og. Blir flau på dine vegne.

05.06.2012 kl.21:45

Iselin og du er faktisk ganske like og dere gjør begge ting for å bli kjent.

Du har ikke akk takket nei til et eneste du har blitt tilbudt og du stiller opp på alt.

Idretten du driver med er heller ikke noe du hadde blitt kjent for så du kan jo bare takke petter for alt du opplever den dag i dag!

05.06.2012 kl.23:19

jeeez, take a chill pill folkens;) Innlegget er kanskje litt krasst, men sier jo ingenting om iselin som person, så skjønner liksom ikke helt hvorfor folk skal rakke ned på Rachel for dette. Virker som om en del her bare trenger en liten unnskyldning for å gå til angrep på Rachel, om dere ikke liker henne hvorfor leser dere bloggen da?

Om dere mener hun har gjort noe galt ved å skrive det hun gjorde, så er ikke dere så mye bedre selv når dere rakker ned på henne som person. Det gjelder ikke alle selvfølgelig, ser at det er et par som greier å uttale seg på en normal måte. Det fins en viss grense!!

Når det gjelder videoen så er den dårlig, både sangen og filmen. Som du skriver Rachel så blir en bare stående å måpe! Og ikke nødvendigvis på en god måte...

Kimmi

06.06.2012 kl.00:47

You rock ! hahaha

Tanja

06.06.2012 kl.02:02

Vil bare si til alle dere som har lagt igjen en stygg kommentar om Rachel i kommentarfeltet: Hvorfor har dere rett til å kritisere, og gå så langt som å slenge dritt, mens Rachel ikke kan ytre sin mening fordi hun er en toppblogger? Hun har like stor rett til å si det hun mener, samme om dere er enige eller ikke, eller om det er noe dere synes hun burde gjøre.

Jeg er helt sikker på at alle dere har sagt at en sang er ræl en eller annen gang, det er på ingen måte mobbing. At Rachel velger å dele denne meningen med bloggleserne sine skal dere bare gi faen i, hun har all rett til å gjøre det om det er det hun ønsker.

Selvfølgelig skal alle få si sin mening, men det er i kommentarfeltet man finner direkte mobbing, ikke i dette blogginnlegget! Utrolig hvor trangsynte noen er, og hvor stort behovet for noen er til å rakke ned på andre - som person.

Lene

06.06.2012 kl.02:56

-For det første er dette innlegget verken mobbing eller personangrep!!!

-For det andre er det Rachel sin blogg, og hun velger selv hva/hvem hun vil skrive om, når hun vil skrive det og hvordan...

-For det tredje er det ingen som har tvunget dere til å lese bloggen! Så om dere ikke liker det som står skrevet, hvorfor i pokker sitter dere å leser det da ?

-For det fjerde er det dere som kommer med slike stygge kommentarer mot Rachel som driver med personangrep og mobbing.. Greit nok at dere har egne meninger, men å synke så lavt, som mange av dere har gjort, er bare unødvendig.

Rachel har lov til å skrive nøyaktig hva hun vil på hennes egen blogg, om dere liker det eller ikke... Og om dere ikke liker det som blir skrevet her hvorfor bruker dere da tiden deres på å kommentere barnslige og usaklige kommentarer??

Og en ting til.. Dere som kommer med stygge kommentarer og mener dette blogg innlegget er mobbing og eller personangrep, dere har jo ikke peiling på hva det er... Et lite tips... Les gjennom kommentarene deres... der kan dere se mange eksempler på personangrep og "mobbing"!!

Rachel: Digger både deg bloggen din, og syns det er bra du deler dine meninger med oss som leser den

Elise

06.06.2012 kl.12:22

enn å synk så lavt at du må sitt å rakk ned på folk sånn som derre der, man må se i speil for å finne feil! syns det e jævlig dårlig gjort av dæ, syns ikike sangen der e spessielt bra æ heller, men æ æ sitt itj å skriv sånnt på bloggen min fordi æ tenke: jaja, det e ikke min sang å det e ikke min musikkvideo så bry mæ ikke...

FEILES ???!

Milla

06.06.2012 kl.13:09

Lisa-Marie: Definisjon på naturlig i denne sammenheng er personer som ikke prøver å være noen andre enn seg selv. Ett godt eksempel her: Rachel. Tror du må lese litt annet enn rosablogger og se på Paradise for å kanskje få ett litt større innblikk i denne Iselin. Det er gjennomført opp til felre "intervjuer" med dette vesenet, der uttalelsene hennes taler for seg selv.

Hun har drømt om å bli glamourmodell alt fra 12-års alder, så hvor og når det sviktet i oppdragelsen der må gudene vite. Det økende sexfokuset i media vil jeg også tro kan ta sin del av kaka. Hun har også Barbie som forbilde, i en alder av 21 år.

Så ja du har rett, det kan hende hun er seg selv. Men da burde hun skånes for det offentlige når man ser hvor naiv og mindre smart denne jenta er. Om hun ikke gjør seg selv til "offer", så gjør media det.

Mulig du synes låta er fengende, men så er du jo også i rette aldersgruppen for Barbie-låter.

Milla

06.06.2012 kl.13:23

Og en siste ting Lisa-Marie: Det er akkurat DIN aldersgruppe som er målet for denne type "idoler". Og det er slike som disse "idolene" der som spres værre en pesten nå i 2012. Disse "idolene" er fordummende for barn og unge, og gir også ett helt feil blikk på hva som er "riktig" og "galt". Vil du at eventuelt dine barn skal vokse opp med største drøm om å bli glamourmodell, eller ville du heller gitt de sunne idoler som kommer seg opp og frem ved å bruke hodet og ikke "selge" kroppen sin? Det er helt umulig å prøve å rettlede barn og unge når de til stadig blir matet med søppel fra media. Media er en sterk påvirkningskilde. Og i dette tilfellet så tror jeg du alt er kommet inn på feil spor.....

Charlotte sc

06.06.2012 kl.15:48

Herrigud rachel hva er det du tenker med ? Er du helt forstyrret inni hodet ditt ? du synker jevelig langt ned nå. Jeg mister rett og slett all respekt for deg ! Dette trodde jeg ikke m deg ! sangen er helt meningsløs og stemmen er vel ikke akkurat på topp, men hva gjør vel det Iselin lever livet sitt og i mine øyne er hun bare en snill, hyggelig og ung jente som bare vil ha det litt gøy! hvem har sagt at du må ha en skikkelig bra stemme for å komme ut med en sang ? Iselin er jo faktisk ganske så modig som tørr å gjør noe sånt! hun ble kjent gjennom PH og du ble kjent igennom nortug, du er ikke akkurat så mye bedre ! vist du sier at Iselin ikke burde kjønne at hun er dorlig til å synge så burde vel du ha kjønt at du ikke skulle ha vært med i skal vi danse ! Du var jo til og med så dorlig at du røk ut i første episode! Dette blir for dumt rachel ! grow up!!!

Julie Desireé

06.06.2012 kl.19:16

Skjønte ikke hva chewing gum hadde med resten av sangen å gjøre jeg? :p

Erlend

06.06.2012 kl.19:33

DUST! Ingen mobber Iselin det er en bra sang så bare back off å hold kjeft

Marianne

06.06.2012 kl.22:36

Jeg er litt enig i denne saken til Rachel, men på en annen måte. Det som folk flest bruker å gjøre er når noen synger f.eks. ikke helt bra. så blir de klappet for og de tørr å lage flere sanger, men de fatter ikke at de som sier det er bra sier det for å ha flere sanger å flire av og for å mobbe med. Iselin er sterk som tørr, men når hun gjorde det så viste hun at hun måtte tåle kritikk. jeg jir en tommel opp for kritikk, ikke for falsk positivitet for å få personen til å jobber mer med noe hun blir et mobbe offer for.

andrea

06.06.2012 kl.23:52

haha, esså veldig artig å sitt å sjå folk skriv så masse dritt. Jenta e tøff som faktisk tør å gjør det derre der, hadde likt å hørt deg synge ;-) har ikke direkte hatt noe i mot noen av dere, men mistet stor respekt av deg. dette kommer faktisk fra ei 14 års gammel jente :-) Iselin e veldig søt og har faktisk bein i nesa, hun er tøff, og jeg digger både sangen og hun. Skjerp deg rachel

Angelica

07.06.2012 kl.01:13

Jeg måtte måpe når jeg fikk se dette innlegget... Fikk skikkelig vondt inne i meg! Har alltid trodd du var en alright jente, men der tok jeg feil! Dette var rett å slett lavmål! So, all creds til deg for at du får folk til å endre syn på deg pga dette latterlige innlegget. Voks opp, Rachel.

Lise

07.06.2012 kl.01:21

Kan du ikke holde kjeft "Milla" Gi nå faen i å bry deg om hvordan andre ser ut og hvordan de oppfører seg.

Kanskje du skal vaske hendene dine først før du finner skit på andre?

Skribent

07.06.2012 kl.10:28

Hadde alle som kommenterer her reagert like mye på om sangen ble slaktet i en avisanmeldelse? Det er i prinsippet det samme som å skrive en blogg.

Greit nok at innlegget kanskje er umodent formulert, men å offentlig kritisere sanger, konserter, bøker og andre ting skjer i avisene hver eneste dag. Ingen reagerer på at det skjer, selv om man skulle være uenig i kritikken.

Om det var lurt for Rachels eget omdømme er selvsagt en helt annen sak.

Lisa-Marie

07.06.2012 kl.17:41

Milla: For det første; Ja, jeg ser på Paradise - og ja, jeg leser noen rosablogger, men det betyr ikke dermed sagt at jeg ikke kan gjøre opp mine egne meninger og tenke selv.

Grunnen til at jeg leser rosablogger er fordi jeg synes at det er underholdende - ingen ting annet.

Og uansett hva du sier så synes jeg fremdeles at alle skal få lov til å være seg selv og gjøre som de vil - og det står jeg fast på. Og ærlig talt, du tror nå vel ikke at vi i "denne alderen", som du kaller det, ikke kan tenke selv? :-) Noen blir kanskje lettere påvirket enn andre, men det er helt feil og si at alle blir det. Selv om jeg ser på Paradise, leser rosablogger, osv så betyr det aldeles ikke at jeg ikke kan tenke selv. Og selv om jeg synes låta til Iselin er fengende og at jeg hører på den så betyr det aldeles ikke at jeg vil være/bli som henne. Overhodet ikke. Jeg vil være ei jente med vett mellom ørene som kan selv tenke hva som er rett og galt, og det føler jeg at jeg er også. Jeg har mine egne meninger, og jeg står for dem. :-)

<3tonje

07.06.2012 kl.23:25

Herregud, la Iselin være i fred! Tenk om du hadde laget sangvideo å lagt den ut, og at jeg foreksempel, blogget om hvor dårlig du var å synge?

Emilie

09.06.2012 kl.00:36

Akkurat nå mistet jeg helt sansen for deg. Du har vært forbildet mitt så lenge jeg kan huske, du har aldri rakket ned på noen før nå, det skuffer meg utrolig mye. Du kan FAEN MEG HOLDE DEG FOR DEG SELV!!!!!! Selv om du kanskje føler deg smartere, bedre eller penere har du INGEN rett til å dømme noen sånn, HOLD DET FOR DEG SELV!!!!

09.06.2012 kl.22:46

Hun er i hvert fall bedre enn deg!

Hun har et smil om munnen, og bruker ikke tiden til å rakke ned og snakke dritt om andre.

Skammelig er det! Jeg trodde virkelig at en 23 år gammel kvinne klarte å oppføre seg voksent.... Iselin er et mye bedre forbilde spør du meg!

Men for all del ha en fin bursdag.... :p

09.06.2012 kl.22:53

hm.. Var ikke meningen å bli så kjeftete: / Beklager for det!

jaja, mener bare at det kanskje ikke er så gøy for Iselin (selvom ho har sagt at hun ikke bryr seg). Og Iselin er jo bare snill og søt! .... Og litt selvironi må man jo ha!; )

Fortsatt kos deg med bursdag!:))

Anonym

10.06.2012 kl.16:17

Rachel = gammel kjæresten til Northug og linselus + snakker usaklig om en annen person som lager ett rykte uten hjelp av andre kjendiser :D

Iselin = Paradise deltager med morsome kommentarer + hun laget en musikkvideo for GØY. Og hun har selvironi som stiller på Torsdagskveld fra Nydalen :D

Trenger jeg å si mer?

12.06.2012 kl.23:08

greit at du ikke liker det og har meninger om sangen

. MEN HOLDE FOR DEG SELV!!

når du er på topplista er det mange som ser opp til deg...

Mathilde

13.06.2012 kl.16:12

Serr folx..det er bare snakk om en musikkvideo som etter min mening er misslykket og ikke om Iselin som person..hvorfor lage en stor deal ut av det?? ingen klarer og holde seg innenfor tema når de kommenterer, blander liksom inn masse anna shit.

HVIS DERE IKKE LIKER AT RACHEL HAR SIN EGEN MENING SÅ BARE STIKK, HUN BEDDE SIKKERT IKKE OM DERES KOMMENTAR UANSETT!!!!

Andrea

16.06.2012 kl.00:46

Haha, kunne ikke vært mere enig:-)

green lady

18.06.2012 kl.05:52

Hun må få lov til å skrive om hva hun vil. Sangen til iselin er jo helt grusom og det er ikke rart hun skriver om det. Hun snakker ikke stygt om Iselin som person, så ro dere ned.

18.06.2012 kl.22:35

Jeg tror du angrer på innlegget nå, Rachel :-) ...akkurat som Grand Prix gutta angret på "mocca-mann" utspillet ;-)

.

04.07.2012 kl.01:58

Hahaha, enig med deg... Synes synd på jenta! Tøft at du ikke holder igjen på å si din mening, dere som mener at dette er mobbing er utrolig hårsåre. LOL, det er en offentlig musikkvideo, man kan da ikke forvente positive tilbakemeldinger på ALT man gjør. Go Rachel!

.

04.07.2012 kl.02:07

... Og dere som sier at Rachel burde holde kjeft og samtidig sier enige i at sangen er grusom - da gjør dere jo akkurat det samme som Rachel, nemlig å ytre en negativ mening.

Skriv en ny kommentar

Rachel Nordtømme

Rachel Nordtømme

23, Trondheim

Mitt navn er Rachel Nordtømme. På denne bloggen får dere et lite innblikk i hverdagen min, og dere får lese om tanker jeg har om ting som interesserer meg. Trening tar mye av tiden min om dagen, samtidig jobber jeg som markedskoordinator i Øverbygg, freelance i TV2sporten og nyter hva livet har å by på. Tag along and enjoy my life! Kontakt for sponsing og oppdrag: Geir Nordtømme, geir.nordtomme@friidrett.no Kontakt: rachelnordt@hotmail.com

Kategorier

Arkiv

hits